וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה התלוננו על אלימות קשה, המשטרה: שני שוטרים נפצעו

10.2.2024 / 23:09

האוהדים הירוקים פנו להנהלה בנוגע לאלימות ביצעים, במועדון הגיבו: "עדויות קשות, זה יוביל לזה שאוהדינו יפסיקו להגיע לטדי". עמותת היציע הצפוני: "שוטרים התנהגו כמו פושעים ולא כמו שומרי חוק". דוברות המשטרה בתגובה: "קומץ אלים ירק והשליך כיסאות, שוטר נפצע בראש"

שוטר פצוע אחרי משחק בין בית"ר ירושלים, מכבי חיפה/דוברות המשטרה

אוהדי מכבי חיפה טוענים לאלימות של המשטרה במהלך המשחק הערב (שבת) מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. האוהדים העבירו תלונות להנהלת המועדון על כך שהוכו על ידי שוטרים, ובמועדון אמרו שיבחנו את מה שקרה ביציעים וביקרו בחריפות.

"משטרת הבירה שוב במפגן אלימות בלתי הגיוני", אמרו במועדון, "מישהו צריך לעצור את אלימות השוטרים. זה לא הגיוני שהרמת שלטים של אוהדי מכבי חיפה הייתה סיבה לאלימות הזו. צריך לעצור את זה, הם מבריחים את הקהל". במכבי חיפה הוסיפו ואמרו: "לא היתה שום סיבה לכניסת שוטרים ליציע. יש לנו עדויות קשות על אלימות קשה מצד שוטרים כנגד אוהדים שסך הכל היו עם החולצה הירוקה. האלימות תוביל לכך שאוהדי מכבי חיפה ידירו רגלם מאצטדיון טדי וחבל".

בארגון האוהדים הירוק "עמותת היציע הצפוני" אמרו: "שוטרי תחנת מוריה לקחו כנראה קשה את ההפסד, כי אנחנו באמת לא מוצאים שום סיבה הגיונית למופע האלים והברוטלי שלהם הערב, בניגוד להבטחות מפורשות שלהם מהעבר שלא ייכנסו ליציע כל עוד לא תהיה פירוטכניקה ולא תהיה אלימות. בין 80 ל-100 שוטרים (!) רעולי פנים וללא תגי שם, באקט מביש ועברייני לכל דבר, נכנסו ליציע שלנו בגלל דגל מחאה לגיטימי נגד המשטרה, שמונף באופן קבוע בכל מגרש בארץ ללא כל בעיה. הם גררו אוהדים חפים מפשע במדרגות, דרכו, שברו, חנקו והתנהגו כמו פושעים ולא כמו שומרי חוק. אנחנו דורשים למצות את הדין עם כל השוטרים שנהגו באלימות הערב הזה, ולקבל לידנו את החומרים המצולמים שלהם. אנחנו קוראים לכל מי שיש בידיו תיעוד מהביזיון שקרה היום לשלוח לנו סרטונים ותמונות בהודעה פרטית".

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
אוהדים של מכבי חיפה הערב בטדי/דני מרון
שוטר פצוע אחרי משחק בין בית"ר ירושלים, מכבי חיפה. דוברות משטרת ישראל
שוטר פצוע בטדי/דוברות משטרת ישראל

בדוברות המשטרה, לעומת זאת, טענו כי "לקראת סיום המשחק, הבחינו כוחות המשטרה כי ביציע אוהדי הקבוצה האורחת מונף פעם אחר פעם שלט בגנות שוטרים המשווה אותם לחזירים. לאחר שזה הונף שוב ושוב, פעלו שוטרים להסרת השלט ובתוך כך, הותקפו ביציע האוהדים על ידי קומץ אלים תוך יריקות והשלכת כיסאות וחפצים לעברם של השוטרים.

"התקיפה האלימה של השוטרים גרמה לפציעתם של שני שוטרים, אחד מהם נפגע בראשו. בעקבות אלימות חמורה זו והפרת הסדר, נעצרו שבעה והועברו לחקירה במשטרה. פרט אליהם, עצרה המשטרה שני אוהדים נוספים שהפרו סדר ותקפו שוטרים בתחומי האצטדיון.כל מי שיפגע פיזית בשוטרים יטופל במלוא החומרה ואנו נפעל למצות את הדין עם המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully