וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-WWE לשעבר נעצר בחשד שירה למוות באשתו

עודכן לאחרונה: 10.2.2024 / 11:05

השוטרים פשטו על ביתו של בילי ג'ק היינס בעקבות דיווח על ירי ומצאו גופה של אישה, ככל הנראה אשתו. כעבור שעתיים הוא נעצר: "היא סבלה מדמנציה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

כוכב ה-WWE לשעבר והמתאבק בילי ג'ק היינס נעצר על ידי המשטרה אחרי שגופה של אישה, ככל הנראה אשתו, נמצאה כשהיא ירויה בתוך האחוזה שלו. השוטרים בפורטלנד קיבלו קריאה בעקבות דיווחים של שכנים ששמעו ירי בבית בסביבות 10 בבוקר אמש (שישי).

השוטרים הגיעו לאחוזה של בילי ג'ק, שנעצר כשעתיים לאחר מכן על פי הדיווחים. השוטרים ערכו חיפוש ומצאו גופה של אישה, כנראה של אשתו שהיתה ללא רוח חיים כשהם הגיעו. השוטרים לא ציינו את שמו של החשוד, אבל העיתונאי ג'ים ואלי וחובב ההיאבקות אישר שמדובר בהיינס.

תמונה של ג'ק מימי הזוהר

אחד השכנים של ג'ק העיד שהוא היה נוהג לספר סיפורים ממזרן ההיאבקות: "הוא סיפר לי כל מיני סיפורים על ההיאבקות של פעם ואני אמרתי לו שהייתי צופה בו. יצאתי להליכה ואז ראיתי שוטרים בבית שלו".

בריליאן מאתיו, שכנה נוספת של הזוג, סיפרה שהיא נהגה לטפל מדי פעם באישה שסבלה מדמנציה: "הייתי די קרובה לשניהם ואהבתי אותם מאוד". ג'ק היינס לא זכור לחובבי ההיאבקות הצעירים משום שהוא התאבק ב-WWF רק בין השנים 1986 ל-1988, אך הספיק להשתתף בקרב ברסלמניה 3. אגב, על פי השמועות הוא פוטר מהארגון אחרי שסירב להפסיד בתחרות שנערכה בעיר הולדתו פורטלנד. לאחר מכן הוא התאבק ביפן ובארגון WCW, לפני שפרש מהזירה ב-1996.

בשנת 2014 הוא תבע את ארגון ה-WWE בתביעה משותפת של כמה מתאבקים שטענו כי הארגון "נהג בחוסר הוגנות משוועת כלפי המתאבקים והתעלם מממצאים של מחקרים רפואיים על נזקים שנגרמו להם, בעיקר בפגיעות ראש". שנתיים לאחר מכן התביעה בוטלה.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully