וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית חושפת: "98% משחקני הפרמיירליג בוגדים בנשים שלהם"

9.2.2024 / 22:02

אחרי מקרה קייל ווקר, פאולה סאולינו שיתפה שקיימה יחסים עם שלושה שחקנים וגילתה שהיו נשואים או מאורסים: "בגידה זה דבר טבעי, מה הבעיה בזה?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2/ספורט1

לפני כשבוע וחצי קייל ווקר התוודה בריאיון באנגליה וסיפר שבגד באשתו אנני קילנר עם כוכבת ריאליטי מקומית, שעמה הביא שני ילדים. המגן הכה על חטא, אך הסיפור חולל סערה גדולה בממלכה וגרר ביקורות כלפי שחקן מנצ'סטר סיטי והנבחרת. עם זאת, ייתכן שהדוגמא שכן נחשפה היא רק אחת מתוך מגמה רחבה בכדורגל האנגלי. הדוגמנית פאולה סאולינו סיפרה בריאיון ל"דיילי סטאר" כי "98% משחקני הפרמיירליג בוגדים בנשים שלהם", והיא אף חשה סימפטיה כלפי ווקר והמקרה שלו.

הדוגמנית מאיטליה שיתפה כי כי בעבר שכבה עם שלושה שחקני פרמיירליג, כאשר בהמשך היא גילתה שהם היו מאורסים או נשואים באותה תקופה. על מגן סיטי סיפקה ציטוטים די מפתיעים ואמרה: "אני לא מופתעת ממה שקייל עשה, אני באמת מאמינה שבגידה זה דבר טבעי בחיים. מה הבעיה בזה? לפעמים לבגידה יש שם רע, אבל זה נורמלי שיהיו לנו עוד תשוקות בחיים, למה שלא יהיה כך גם בחיי האהבה?"

שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר. רויטרס
חשה סימפטיה כלפיו. קייל ווקר/רויטרס
פאולה סאולינו. אינסטגרם, אתר רשמי
פאולה סאולינו/אתר רשמי, אינסטגרם

"אותם 98% אולי לא יוצרים חיים כפולים כמו ווקר, אבל קל מאוד שיהיו לך שתיים או שלוש נשים וילדים מפוזרים ביניהן. הוא וזוגתו היו ביחד מהילדות וזה מיוחד ונדיר, הוא בטוח בחור אכפתי ורומנטי. ככדורגלן יש אפשרויות להיות עם כל כך הרבה נשים, והוא נשאר עם אהבת נעוריו. זה רומנטי, אבל אם להגיד את האמת, קשה לסמוך על כדורגלנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully