וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה בהפועל חיפה: "אם היו רוצים את קמארה, היו משלמים"

9.2.2024 / 9:00

סיבאספור וקייסריספור מעוניינות בשחקן הכנף אבל לא אותתו על כוונה לשלם 200 אלף יורו כדי לשחררו. במועדון מחזיקים אצבעות שיישאר

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

אופטימיות זהירה בנוגע להישארותו של מוחמד קמארה בהפועל חיפה. עבור האדומים מדובר ביום גורלי: שחקן הכנף הליברי מעוניין לעבור לטורקיה שם ייסגר הערב חלון ההעברות, אבל בחיפה מקווים מאוד שהעסקה לא תצא לפועל למרות שקמארה מגביר מאמצים כדי לעבור לסיבאספור או קייסריספור שמעוניינות בו.

בחיפה מודאגים מאוד מהאפשרות שבסופו של דבר קמארה יעזוב היום, מה שיותיר את הקבוצה עם חלל רציני בשתי העמדות בהן הוא שיחק (כנף וחלוץ מרכזי מחליף). יחד עם זאת, ישנה אופטימיות שנובעת מכך שעד כה הטורקים לא שילמו את סעיף השחרור של קמארה שעומד על כ-200 אלף יורו.

"אם הם היו רוצים אותו ממש, היו אמורים כבר לשלם את הסכום ואז לא היה לנו מה לעשות, אבל כרגע הם לא שילמו ואם הם לא יעשו את זה, לא נשחרר אותו", אמרו במועדון.

מוחמד קמארה הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יום גורלי. קמארה/מאור אלקסלסי

כידוע, גורמים רבים במועדון העבירו ביקורת על הבעלים יואב כץ בנוגע להיעדר חיזוק משמעותי בחלון ההעברות של ינואר כאשר רק דמיטרי אנטילבסקי הצטרף לקבוצה. בשל כך, עזיבה של קמארה תשפיע משמעותית על הסגל שגם ככה אינו עמוק לתחושת אנשי הקבוצה. במועדון הבהירו זאת גם לכץ על מנת שלא ישחרר את קמארה כל עוד הטורקים לא מממשים את סעיף השחרור.

במקביל לסוגיית קמארה, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק נגד להפועל ירושלים ביום שני. במועדון רוצים להמשיך את המומנטום ומצפים לקהל גדול משמעותית מזה שהגיע במשחקי הבית האחרונים. "אנחנו חייבים את הקהל לצידנו", מסביר שחקן בקבוצה, "יהיו גם משחקים פחות טובים שלנו ואז דחיפה של הקהל יכולה להיות ההבדל בין הפסד לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully