וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישראל לטורקיה: חוסה רודריגס חתם לשנתיים וחצי באדנה דמירספור

8.2.2024 / 17:24

הפועל תל אביב נפרדה מהקשר הספרדי אחרי חצי עונה ומכרה אותו תמורת 1.5 מיליון שקל. בשל סגירת החלון בארץ, המועדון לא יוכל להחתים לו מחליף

יוסי אבוקסיס מוצג כמאמן הפועל תל אביב/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

שלושה ימים בלבד אחרי שקיבל הצעה מאדנה דמירספור, חוסה רודריגס השלים היום (חמישי) את המעבר מהפועל תל אביב לקבוצה מהליגה הבכירה בטורקיה שבמדיה חתם על חוזה לשנתיים וחצי. הספרדי ששיחק בעבר גם במכבי תל אביב ומכבי חיפה עוזב בפעם השלישית את ישראל, כשהפעם הקדנציה הייתה קצרה במיוחד ונמשכה חצי עונה. האדומים אמורים לקבל עבורו 1.5 מיליון שקל, כשגם שכרו עד תום העונה בסך 500 אלף שקל ייחסך.

מאז תחילת המלחמה רודריגס העלה פוסטים רבים למען ישראל והביע תמיכה במדינה גם במולדתו ספרד, אולם כשנודע כי הוא בדרכו לליגה הטורקית, מחק הקשר את הפוסטים הקשורים לנושא. זר נוסף שצפוי לעזוב את הפועל תל אביב בימים הקרובים הוא אלן אוז'בולט, שאמור לעבור לגורניק ז'אבז'ה מהליגה הפולנית. כידוע, לאור העבודה שחלון ההעברות בישראל נסגר שלשום, האדומים לא יוכלו לצרף חיזוק במקומם.

האזינו: אופיר סער על ההכנות של הפועל תל אביב

אתמול, במסיבת העיתונאים להצגת יוסי אבוקסיס, המנהל המקצועי חן סול התייחס להשתלשלות האירועים שהובילה לפרידה מרודריגס: "לפני יומיים הוא קיבל הצעה מטורקיה, הוא הגיע למשרד והביע את רצונו לעזוב. לא קיבלנו את זה בהתחלה, הסיבה המרכזית הייתה הריחוק מהמשפחה. יש לו שלושה ילדים והוא לא רגיל להיות בלעדיהם כל כך הרבה זמן. זה נראה לנו טריוויאילי אבל זה מאוד קשה. נלחמנו ששחקן כמוהו יהיה במועדון. אמרתי לו מה אני חושב על מעבר לטורקיה, לצערי זה מה שהוא בחר, מאחל לו בהצלחה. כשהבנתי שהוא החליט ונחוש בדעתו, אני מאחל לו הצלחה ביעד החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully