וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מעמדו בבאיירן: דניאל פרץ יהיה אחד מחריגי הגיל בפריז

8.2.2024 / 16:24

למרות שאינו משחק בגרמניה ובמקביל פרצו שלושה שוערים צעירים בליגת העל, פרץ יפתח בשער של ישראל בטורניר האולימפי ואף יענוד את סרט הקפטן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

הקיץ הקרוב צפוי להיות מיוחד לחובבי הכדורגל הישראלי. לצד התקוות שהנבחרת הבוגרת תעפיל ליורו בגרמניה, הנבחרת האולימפית הבטיחה כזכור את השתתפותה במשחקי פריז 2024 הודות להצלחה ביורו עד גיל 21 בקיץ שעבר.

המאמן גיא לוזון יתמודד עם לא מעט לבטים בהרכבת הסגל, כאשר לא מעט שחקנים שפרצו העונה יילקחו בחשבון, דוגמת עדי יונה, אמיר גנאח, נועם בן הרוש, ליאור קאסה, איינאו פרדה ואחרים. זאת, כמובן, בנוסף לשחקנים שחתומים על הצלחות נבחרות ישראל במונדיאליטו וביורו אשתקד.

דניאל פרץ שוער הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
המקום בין הקורות שמור לו. דניאל פרץ/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אחת הסוגיות המשמעותיות נוגעת לבחירה בשלושת חריגי הגיל שייכללו בסגל, שכן חוקי הטורניר מתירים רק שלושה שחקנים מעל גיל 23. מיד לאחר יורו הצעירות הבהירו בנבחרת שדניאל פרץ ימלא את אחת ממשבצות החריגים, אלא שהשאלה עלתה מחדש אצל לא מעט אנשים לאור העובדה שפרץ לא משחק בכלל בבאיירן מינכן, שם הוא משמש כשוער השלישי, בעוד ששלושה שוערים צעירים עשו העונה קפיצת מדרגה להרכב הפותח של קבוצותיהן בליגת העל: עומר כץ בהפועל פתח תקוה, שריף כיוף במכבי חיפה וניב אליאסי בהפועל באר שבע.

למרות זאת, לוזון אינו מתכוון לשנות את החלטתו והבהיר לסביבתו שפרץ יוזמן לנבחרת האולימפית בכל מקרה. המאמן מעריך מאוד את השוער שגם ישמש כקפטן הנבחרת הישראלית, והדגיש גם בפני פרץ עצמו שעמדת השוער הראשון תהיה שלו כל עוד יהיה כשיר לטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • דניאל פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully