וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "מדברים עלינו ועל מכבי ת"א, גם ב"ש והפועל חיפה קרובות"

8.2.2024 / 11:15

מאמן מכבי חיפה משוכנע שהמצב בטבלה נזיל, מרוצה מהסגל העמוק שעומד לרשותו ("הרבה זמן חיכיתי לכאב ראש כזה") ומשבח את גל כהן לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים: "כשמגיע מאמן חסר ניסיון, מפקפקים בו. אני מכיר את זה". עלי מוחמד צפוי להיות כשיר

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי חיפה כבשה את פסגת ליגת העל לראשונה העונה ביום שלישי, יממה אחרי שניצחה במשחק העונה ולאחר שהופחתה נקודה בפועל ממאזנה של מכבי תל אביב וכעת מסאי דגו ושחקניו רוצים לשמור על המקום הראשון. לשם כך, הם יודעים שעליהם יהיה לחזור מאצטדיון טדי עם שלוש הנקודות כאשר יתארחו אצל בית"ר ירושלים (שבת, 20:00).

במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר לקראת המפגש, דגו עידכן כי עלי מוחמד אמור להיות כשיר למשחק. "בית"ר קבוצה איכותית, לא חשוב מה המיקום שלה. נגיע מוכנים", אמר המאמן. "רציתי הרבה זמן כאב ראש כזה עם הסגל. כל שחקן יודע שהוא צריך לתת את המקסימום שלו, כי כל אחד יודע שיש לו שחקן אחר בגב. הסגל מאוד איכותי, אני מאוד אוהב את הסגל הזה. רק השחקנים הנכונים לאותו משחק ישחקו".

על חלון ההעברות: "אני מאוד מרוצה מהרכש. עבדו קשה מאוד כדי להביא שחקנים מתאימים בעמדות המתאימות. אני הכי שמח בעולם, עם הסגל הזה נלך עד הסוף".

על המקום הראשון: "לפני שבועיים כשהיינו 10 נקודות ממקום ראשון, המשימה הייתה יותר קשה. אתה בטעות יכול למעוד, כולם מדברים רק עלינו ועל מכבי תל אביב, אבל יש את הפועל באר שבע והפועל חיפה. הכל צמוד, שום דבר לא באמת גמור ויש עוד המון נקודות בקופה. אני בכלל לא מסתכל כרגע על המיקום, כרגע זה פחות מעניין אותי כי העונה ארוכה".

על הפצועים: "קיבלתי הודעה שעלי בסדר, אני מאמין שהוא יהיה כשיר למשחק. פייר אמור לחזור יותר מוקדם מג'אבר שיחזור תוך שבועיים-שלושה. דולב זה סיפור אחר, כרגע הוא עוד לא קרוב לחזור. אנחנו לא יודעים מתי הוא יחזור, רוצים לתת לו את הזמן כדי שיחזור ב-100 אחוז".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מרוצה, ודרוך. דגו/ברני ארדוב

על בית"ר: "אני מכיר מצוין את גל כהן, הוא חבר ואני מכיר את הראש שלו. הוא מאמן מאוד טקטי, כשמאמן חסר ניסיון מגיע טיפה מפקפקים בו, אני מכיר את זה, אבל גל מאמן מעולה, תמיד קשה נגדו. נגד בית"ר בטדי תמיד קשה. אם נבוא באותה גישה כמו נגד מכבי תל אביב, במשחק טקטי אדיר ומחויבות מטורפת, ניקח את הנקודות. כשחזרתי הביתה אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב צפיתי בו שוב, והרגשתי שגם עוד שעתיים לא נספוג. אנחנו צריכים להיות חזקים כמו נגד מכבי תל אביב כדי ללכת עד הסוף".

על ירדן שועה: "כולם בליגה מכירים אותו. הוא המוסר הטוב בישראל, שחקן שיודע לפצח הגנות, אבל זה לא רק הוא, יש את עדי יונה שעושה עונה מדהימה, פריידיי שחקן טוב. יש איכות בבית"ר וברור שיהיה קשה".

על פיירו: "שחקן תמיד תלוי בביטחון שלו. הוא לא בביטחון שהיה לו לפני הפציעה, אבל הגדולה של המועדון שלנו, זה שכולם רוצים להחזיר לו את הביטחון. הוא אישיות מדהימה ותמיד מחפש את טובת הקבוצה. הוא יעזור לנו עוד הרבה, אני סומך עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קני סייף שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרגיש בבית. קני סייף/מאור אלקסלסי

קני סייף הוסיף: "גדלתי על מכבי חיפה כאוהד, אני מאושר להיות כן. מהרגע הראשון קיבלו אותי בצורה מדהימה, וזה נותן כוח לשחקן חדש. אני שמח על כל דקה במכבי חיפה, אני אעשה את המקסימום בכל אימון ובכל משחק. כמקצוען, אתה רוצה להוכיח את עצמך בכל רגע. לא חשוב לי באיזו עמדה לשחק, אני אחד שתמיד מקשיב למאמנים שלי ומנסה להפנים את הדרישות שלי. באיזשהו מקום זה גם מקל עליי, כי אני משחק בכמה עמדות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully