וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמרסליניו הוורטאס ימשיך לשחק, רק לא נגד אור קורנליוס"

הפועל ירושלים הביסה את טנריפה, בדרך לפתיחת העונה הטובה בתולדותיה. הברזילאי הוותיק נוטרל והודה: "הם לא השאירו לנו סיכוי". מאמנו צ'וס וידורטה עקץ את הגארד הישראלי: "לשמור ככה בלי לבצע עבירות? הוא ה-MVP של ליגת האלופות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1
  • הפועל ירושלים עלתה אמש (רביעי) למאזן 1:8 בליגת האלופות - עם 1:5 בשלב הראשון ו-0:3 נכון לעכשיו בטופ 16. זו פתיחת העונה הטובה והמוחצת ביותר ב-32 שנותיו של המועדון במסגרות האירופיות.
  • הניצחון המרשים 61:85 על טנריפה הוא הגבוה ביותר של האדומים על יריבה ספרדית בחמש השנים האחרונות, מאז הביסו את פואנלברדה 75:105 באוקטובר 2018.
  • עבור הקנארים זו הייתה התבוסה הקשה ביותר במפעל; מעבר לכך, זו הייתה הפעם השלישית בלבד שבה הם הפסידו ב-20 הפרש ומעלה.
  • טנריפה נעצרה על 6 נקודות ברבע הראשון ועל 22 בלבד במחצית. גם כאן מדובר בשני שיאי מועדון שליליים ב-BCL.
  • את הרכז הוותיק של היריבה, מרסליניו הוורטאס, עצרו אור קורנליוס וחבריו על שישה שיאים שליליים בעונה הנוכחית: 2 נקודות, סל אחד, 20% מהשדה, 3 אסיסטים, 18 דקות ומדד 1.
  • וכאילו בכוונה, כדי להשאיר טעם של עוד, ליוואי רנדולף קלע 21 נקודות משלו. כעת חסרות לו רק ארבע כדי להצטרף למועדון ה-1,000 בליגת האלופות, שבו חברים רק וויטק הרובאן ויריבו מאתמול גיורגי שרמדיני.
אינפו: השיאים השליליים של הוורטאס. אהרל'ה ויסברג, עיבוד תמונה
שלל שיאים שליליים של הוורטאס העונה. על החתום: הפועל ירושלים/עיבוד תמונה, אהרל'ה ויסברג

במסע ארוך של עונה שלמה, ישנם המשחקים האלה שמתויקים מיד בספרים ובעיקר בזיכרון הקולקטיבי. כזה היה ניצחונה של הפועל ירושלים על טנריפה, שהפך לתצוגת תכלית מרשימה. יריבתה הגיעה לבלגרד עם רצף של חמישה ניצחונות - האחרון שבהם היה רק השבוע מול באסקוניה - ורגע לפני היציאה לפגרה של חודש מהמפעל האירופי, האדומים כבר די בטוחים ברבע הגמר, עם מאזן מושלם בקו מחצית הדרך של הטופ 16.

ואיך זה הרגיש להתמודד עם הירושלמים? בגיל 40, להוורטאס הייתה הפרספקטיבה כדי לתאר זאת בכנות, אחרי שהיה מתוסכל והורחק במהלך המחצית השנייה. "הדרך שבה פתחנו את המשחק לא הותירה לנו שום סיכוי להילחם על ניצחון", הודה הברזילאי. "הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו, ולא הצלחנו להשתוות אליהם. אנחנו איבדנו ביטחון, והם ידעו איך לשמור על היתרון. גם כשהצלחנו לחבר כמה סלים, לא התקרבנו ולא מחקנו את ההפרש. היו לנו כבר הפסדים, אבל לא כמו זה. פשוט לא הצלחנו להתחרות".

כשמרסליניו נשאל - כמעט כרגיל - כמה שנים הוא מתכנן להמשיך לשחק, התערב המאמן צ'וס וידורטה. "להמשיך לשחק? לא נגד קורנליוס", צחק הספרדי. "הוא ה-MVP של ליגת האלופות. לשמור ככה על מרסליניו וקייל גאי עם אפס עבירות? אני רוצה לברך אותו", המשיך להחמיא ותיבל בעקיצה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס שומר על שחקן טנריפה מרסליניו הוורטאס. ליגת האלופות, אתר רשמי
עלוקה, במובן החיובי. אור קורנליוס מנטרל את מרסליניו הוורטאס בבלגרד/אתר רשמי, ליגת האלופות

האזינו: אהרל'ה ויסברג על הניצחון הגדול של הפועל ירושלים

רנדולף: "זה היה משחק חשוב מול יריבה חזקה מאוד. רצינו לשמור על הזהות שלנו, וליצור לעצמנו זריקות קלות דרך הגנה אגרסיבית. אנחנו מתחברים בצורה טובה מאוד. כולם רוצים להמשיך להשתפר, גם עכשיו".

המאמן המנצח, איליאס קאנדזוריס, השלים חודש בתפקידו - ובשבוע הבא יגיע סוף סוף למשחק ביתי ראשון בארנה. ביום שני תארח ירושלים את עירוני נס ציונה, ובצהרי יום שישי היא תחכה למכבי תל אביב. עוד קודם, מחרתיים, היא תתארח אצל הפועל חיפה.

"הניצחון הזה שייך לשחקנים", פירגן קאנדזוריס. "הם עשו עבודה מדהימה, נתנו גוף ועשו את כל הפעולות הקטנות שצריך כדי להכניע יריבה כזו. אני לא אוהב להשתמש במספרים, אבל עצרנו את טנריפה על 8 אסיסטים, וזה ממחיש את העבודה שביצענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully