וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "מרגיש בשל ומוכן לתפקיד". שועה: "יש לי מה לתרום לנבחרת"

8.2.2024 / 10:30

מחליפו של יוסי אבוקסיס כמאמן בית"ר ירושלים לקראת מכבי חיפה: "הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל ננסה לקחת ממנה נקודות. מסאי דגו הוא השראה למאמנים בתחילת הדרך". הכוכב סיפר: "ניסיתי לעשות שירות לאומי וקיבלתי תשובה שלילית, זה מפריע לי"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

שבוע מטלטל עבר על בית"ר ירושלים. התחיל עם עזיבת המאמן יוסי אבוקסיס, נמשך ביום ראשון עם הדרבי שבו היא הובילה בדרבי עד הדקה ה-88, אלא שאז ספגה מרגלי עידן דהן ומתן חוזז והפסידה 2:1 להפועל ירושלים ואפשר לומר שהסתיים עם ההחלטה להישאר עם גל כהן על הקווים עד תום העונה, כשלצוות המקצועי הצטרף שחקן העבר משה אוחיון כעוזרו. הבוקר (חמישי) בבירה מאיצים את ההכנות למפגש בשבת עם מכבי חיפה, בתקווה שהשבוע הבא יהיה מוצלח הרבה יותר עבור הקבוצה שנאבקת על המקום בפלייאוף העליון.

במסיבת העיתונאים אמר הבוקר כהן, שקיבל השבוע לסגל את המצטרפים החדשים פלאמן גלאבוב, ניקה חורחלי ורועי בן שמעון: "משחקים נגד מכבי חיפה הם תמיד גדולים ושכל שחקן רוצה להשתתף בהם. אנחנו נגיע בשיא האנרגיה לטדי, עם הקהל שלנו ועם תחושות טובות במטרה להשיג תוצאה טובה כי אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. מכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בישראל, אבל ננסה לקחת נקודות. תוצאה טובה תיתן לנו 'פוש' אדיר".

מאמן בית"ר ירושלים גל כהן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"נעמוד במטרות". גל כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

על מסאי דגו כדוגמה למאמן מצליח אמר כהן: "הוא השראה למאמנים בתחילת הדרך וכולם רואים למה מכבי חיפה בחרה בו, הוא עושה עבודה מצוינת. אאחל לו בהצלחה אחרי המשחק. אני מרגיש מאוד מוכן לאתגר ושלא סתם קיבלתי את ההזדמנות הזו אחרי שלוש שנים בבית"ר. אני בשל ומוכן לתפקיד. אני יודע שיש הרבה גבות שהורמו - כמו שהיה גם עם דגו ועם מאמנים צעירים אחרים - אבל אני בטוח ביכולות שלי ושל הקבוצה כדי שבסוף השנה נשמח שעמדנו במטרות שלנו".

על משה אוחיון שמונה לעוזרו: "אנחנו חברים טובים גם מחוץ למגרש ואני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו להצליח עם היכולות שלו".

פציעת מוזי שבספק גדול: "נחכה ל-MRI בצהריים, נראה איך הוא ירגיש ונחליט לגביו. נאחל לו שיהיה בריא".

על שחקני הרכש: "ניסינו להתחזק בצורה משמעותית, אבל לא תמיד הכל תלוי בנו. יש כאן קבוצה בריאה, התחרות טובה אחרי שצירפנו שלושה שחקנים חדשים ואנחנו מאמינים בעצמנו גם נגד מכבי חיפה בטדי, גם אם היא הקבוצה הכי טובה בארץ. אני מקווה שניקה יהיה בסגל ונוכל לשלב אותו לפחות לחצי שעה, כך אני מקווה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ירדן שועה בית"ר ירושלים. דני מרון
נפרד מאבוקסיס מפרגן לגל כהן. שועה/דני מרון

לאחר מכן התייצב מול המיקרופונים ירדן שועה: "כמו שאמרתי אחרי הדרבי, אנחנו צריכים לגלות יותר בגרות ואחריות. אנחנו צריכים לשפר את זה ואני בטוח שנעשה את זה. אני עובד הכי קשה ונותן את כל מה שאני יכול, זה ממשיך גם אחרי שהמאמן התחלף. גל מכיר מצוין את המערכת, הוא הרבה שנים פה וזה הכי מתאים לבית"ר ירושלים כרגע. אם כל אחד ייקח יותר מנהיגות, אני בטוח שנהיה בפלייאוף העליון ואני גם בטוח שנוכל לעבור את המכשול שנקרא מכבי חיפה".

על שיתוף הפעולה שלו על הדשא עם עדי יונה: "אנחנו מבינים אחד את השני מאוד טוב וזה בא לידי ביטוי".

רצונו להיות חלק מנבחרת ישראל: "ניסיתי לעשות שירות לאומי וקיבלתי תשובה שלילית בגלל הגיל שלי. זה מפריע לי, כי אני קורע את התחת ולא נמצא בנבחרת. יש לי הרבה מה לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully