וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקני הפועל ת"א: "מבחינתי כולם מתחילים מאותה נקודה"

8.2.2024 / 6:15

המאמן נראה נרגש באימון הבכורה בחודורוב: "אצלי אין שמות או העדפות. אהבתי לראות את הגישה שלכם". למרות התלונות מהקהל, במועדון מסבירים: לא הייתה ברירה אלא להיפרד מרודריגס ואוז'בולט

יוסי אבוקסיס מוצג כמאמן הפועל תל אביב/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: ניר חן

יום מלא אמוציות עבר אתמול (רביעי) על יוסי אבוקסיס. זה התחיל עם מסיבת העיתונאים בה הוצג כמאמן הפועל תל אביב ונמשך לאחר מכן עם האימון הראשון שלו בחזרה במתחם חודורוב.

שחקנים סיפרו כי המאמן נראה עדיין מאוד אמוציונלי באסיפה הקצרה שעשה להם, ואמר: "אני מתרגש להיות כאן, זה אתגר וזכות גדולה עבורי ועבורכם להיות בהפועל תל אביב. ראיתי אתכם נגד אשדוד ומאוד אהבתי את הגישה. לא נחשוב יותר מדי רחוק, נלך משחק אחרי משחק. מבחינתי כולם מתחילים מאותה הנקודה ומי שיוכיח את עצמו יקבל הזדמנות, אין אצלי שמות או העדפות".

כשאבוקסיס חתם בהפועל תל אביב, הוא כבר הבין שחוסה רודריגס ואלן אוז'בולט בדרך החוצה. רודריגס טס אתמול לטורקיה ואוז'בולט יעזוב בימים הקרובים. מבחינת המועדון בובקאר טאמבדו אמור להיות החלוץ המוביל, כשגם עומרי אלטמן וליעד רמות ישחקו בעמדה זאת. אלטמן היה בתקופה הטובה ביותר שלו השנה כששיחק בחוד ההתקפה עד כשנפצע, ורק נגד מ.ס אשדוד חזר לשחק כשעלה כמחליף.

יוסי אבוקסיס באימון הבכורה כמאמן הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
מתרגש. אבוקסיס/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

אוהדים רבים הציפו את המועדון בהודעות זועמות על שחרור רודריגס ואוז'בולט, אך במועדון חזרו ואמרו כי בשני המקרים לא הייתה ברירה אחרת. במועדון הסבירו כי את חוסה רודריגס אי אפשר להשאיר בכוח, גם לא לעוד שלושה חודשים, ובמקרה של אוז'בולט ההחלטה התקבלה כבר לפני חודש בשל התנהלות השחקן וסוכנו אחרי המלחמה ובמהלך חלון ההעברות. בכל מקרה, מקצועית במועדון לא רואים באוז'בולט שחקן עם עתיד במועדון בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully