וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה בהפועל חיפה על יואב כץ: "במקום לתת פוש שם ברקס"

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 14:17

בהפועל חיפה מאוכזבים מכך שלמרות העונה ההיסטורית עד כה הבעלים לא חיזק משמעותית את הקבוצה בחלון ההעברות. שחקן: "נמשיך לעשות הכי טוב גם עם הסגל הקיים". במועדון הגיבו: "במהלך החלון דחה הבעלים מספר הצעות למכירת שחקנים כדי להשאיר סגל חזק"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

אכזבה קשה בהפועל חיפה מהעובדה שמלבד לחלוץ דמיטרי אנטילבסקי הקבוצה לא התחזקה כלל בחלון ההעברות של ינואר, ולמעשה עם העזיבה של שובל גוזלן הבעלים יואב כץ לא חיזק את הקבוצה. גורמים במועדון וכן שחקנים בקבוצה ציפו שכץ יראה את ההצלחה האדירה ואת העובדה ששישה מחזורים לפני סוף העונה הקבוצה הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון כהזדמנות לעונה היסטורית ויחזק משמעותית את הסגל. אלא שהבעלים לא נתן לכך יד, ומבין קבוצות הצמרת הפועל חיפה למעשה היא הקבוצה שהתחזקה בצורה המינורית ביותר. "רוני לוי הוציא מים מהסלע עד כה העונה ובמקום לתת לו ולקבוצה פוש יואב שם ברקס", אמרו גורמים במועדון, "הייתה פה הזדמנות לעונה היסטורית ועצוב שיואב לא נתן יד לזה".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
אכזב רבים במועדון. כץ/מאור אלקסלסי

בחיפה ציפו שכץ יעמיק את הסגל לפחות בשלושה-ארבעה שחקנים, אך כאמור שחקן אחד בלבד הצטרף בחלון ההעברות. עמדת הקשר האחורי, למשל, שבמועדון יש קונצנזוס שהיה צריך לחזק אותה, נותרה ללא חיזוק כלל. "אנחנו במרחק חמש נקודות מהמקום הראשון וזה מטורף", קבע שחקן בקבוצה, "ברור שבעונה כל כך ארוכה היה חשוב להעמיק עוד את הסגל אבל נמשיך לעשות את הכי טוב עם הסגל שקיים ועם החיבור המצוין שיש בקבוצה".

כעת עם האכזבה הגדולה של מרבית האנשים במועדון מחלון ההעברות, האדומים ימשיכו בהכנות למשחק מול הפועל ירושלים כשהמטרה כעת היא להישאר בתמונת הכרטיס לאירופה. "לא יהיו תירוצים, יש מאיתנו ציפיות ונמשיך כמובן", אמר גורם במועדון, "זה שלא היה חיזוק זה חבל מאוד אבל יש פה באמת חדר הלבשה חזק שיוכל להמשיך לעשות קסמים גם במתכונת הנוכחית".

מהמועדון נמסר בתגובה: "מדובר בידיעה מגמתית שנועדה לחבל בעונה המצוינת של הקבוצה ולהטיל רפש על המועדון והעומד בראשו. יואב כץ נותן מזמנו, מרצו וכספו להצלחת הקבוצה ובפרט להוביל אותה לזכיה בהישגים ובתארים במיוחד בעונת המאה. נדגיש כי במהלך חלון העברות דחה הבעלים מספר הצעות למכירת שחקנים כדי להשאיר סגל חזק להמשך המאבקים בצמרת הליגה וצירף על פי בקשת הצוות המקצועי חלוץ איכותי מנבחרת בלארוס בעלות כספית לא מבוטלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully