וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קיבלה את בקשת חוסה רודריגס לעזוב לטורקיה

7.2.2024 / 8:28

הקשר הספרדי קיבל הצעה כספית גבוהה ויעבור לאדנה דמירספור, אחרי לחצים מצד המשפחה לעזוב את ישראל. אורי גוטמן מונה לעוזרו של יוסי אבוקסיס: "התחברתי מאוד לחזון ולדרך של המועדון"

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

יוסי אבוקסיס רק אתמול (שלישי) מונה באופן רשמי למאמן הפועל תל אביב, ותוך פחות מ-24 שעות הוא מאבד את אחד מהשחקנים החשובים בסגל. האדומים קיבלו את ההצעה על חוסה רודריגס ואת בקשת השחקן, והוא יעזוב היום לאדנה דמירספור הטורקית.

הקשר הספרדי בן ה-29 קיבל הצעה כספית גבוהה מהקבוצה מהליגה הבכירה בטורקיה, ובנוסף על כך היו עליו לחצים גדולים לעזוב את ישראל. הוא כבר אתמול מחק ציוצים שכתב בחודשים האחרונים נגד טורקיה מאז ה-7 באוקטובר. בניגוד לחלון ההעברות בארץ שננעל אתמול, החלון בטורקיה נסגר בעוד יומיים ועל כן ההעברה עדיין יכולה לצאת לפועל.

רודריגס היה אחד התומכים העיקריים בישראל בתקשורת העולמית ורבות נכתב על ההסברה שלו למען ישראל בתקופת המלחמה. הראיונות הרבים שלו בספרד גרמו לכך שספג איומים על חייו ועל חיי ילדיו ולהנהלת הפועל תל אביב הוא סיפר שיש עליו לחץ משפחתי לעזוב את ישראל בשל המצב הביטחוני. בכך הקדנציה השלישית שלו בישראל מסתיימת אחרי חצי שנה בלבד, כשכזכור הוא שיחק גם במכבי תל אביב ומכבי חיפה.

עוזר מאמן הפועל תל אביב אורי גוטמן. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
צוות מקצועי חדש בהפועל תל אביב. אורי גוטמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה הבוקר כי אורי גוטמן מונה לעוזר המאמן: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל תל אביב, התחברתי מאוד לחזון ולדרך של המועדון", אמר גוטמן. "אעשה כמיטב יכולתי ביחד עם שאר הצוות המקצועי בכדי לסייע לקבוצה וליוסי להצליח לעמוד במטרות. יאללה הפועל!".

מוקדם יותר השבוע פוטר גוטמן (38), בנו הבכור של אלי גוטמן, מהפועל רמת גן. קודם לכן הדריך כמאמן ראשי גם את הפועל חדרה, סקציה נס ציונה, הפועל כפר סבא ובני יהודה. כעוזר מאמן עבד בבני סכנין ובבני יהודה. מדובר כמובן בסגירת מעגל, שכן אבוקסיס שימש בעבר כעוזרו בהפועל תל אביב כעוזרו של אלי גוטמן, אביו של אורי. המשימה הראשונה של אבוקסיס וגוטמן תהיה ביום שבת הקרוב, כשהפועל תל אביב תתארח אצל האקסית של גוטמן, הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully