וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נחשב למשחק בית, אז חייבים לנצח": הפועל ירושלים בקרב המושלמות

האדומים "יארחו" (21:00) בבלגרד את טנריפה בשחזור חצי גמר ליגת האלופות, והמנצחת תתקרב לפלייאוף ולהשגת יתרון הביתיות. זאק הנקינס כבר מחכה למצ'אפ עם גיורגי שרמדיני, ואת מרסליניו הוורטאס אי אפשר לעצור גם בגיל 40

דריבל, 6.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

תשעה חודשים חלפו מאז הפעם האחרונה שבה הפועל ירושלים וטנריפה שיחקו על אותו מגרש, אבל נראה שהעולם השתנה לחלוטין. קאדין קרינגטון, מגובה באלפי אדומים ביציע במלאגה, קלע סל ניצחון בפיינל פור, שהעניק לקבוצה מהבירה 68:69 וכרטיס לגמר ליגת האלופות. הערב (רביעי, 21:00) בהאלה פיוניר השומם בבלגרד, היא תארח את אותה יריבה ספרדית למשחק מפתח בטופ 16.

ירושלים וטנריפה צועדות כראש חץ בצמרת בית 11, כשלשתיהן מאזן 0:2, בעוד פריסטרי וקרשיאקה תקועות מאחור על 2:0. לכן, קשה להפריז בחשיבות ההתמודדות הזו: המנצחת תעשה צעד ענק לעבר אחד משני הכרטיסים לרבע הגמר, ותתקרב גם להשגת יתרון הביתיות בסדרת הפלייאוף.

שתי הקבוצות מגיעות במומנטום הפוך זו מזו מהליגות המקומיות: בעוד הירושלמים מעדו והצטרפו לטרנד המפסידות לעירוני קרית אתא (76:74), הקנארים ניצלו את השפעות המחזור הכפול ביורוליג והביסו את באסקוניה 78:95 בספרד. זה היה ניצחונם החמישי ברציפות בכל המסגרות, כשארבעה מהם הושגו בפער דו-ספרתי.

השחקנים החשובים בטנריפה היו ונותרו אותם שני ותיקים: בגיל 40 חוגג מרסליניו הוורטאס את החיים ומעמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-9.1 אסיסטים בכמעט 28 דקות למשחק בזירה האירופית; גיורגי שרמדיני, רק בן 34, תורם 13.4 נקודות ב-73.7% מהשדה ויתייצב למצ'אפ מסקרן עם זאק הנקינס.

שחקני הפועל ירושלים: זאק הנקינס, עוז בלייזר, קאדין קרינגטון. fiba.com, אתר רשמי
מבחן לא פשוט. בלייזר, הנקינס וקרינגטון/אתר רשמי, fiba.com

סנטר ירושלים עדיין לא השיג דאבל-דאבל העונה, אבל החל לפלרטט עם המספרים הללו; בשבוע שעבר, בניצחון על קרשיאקה, הוא תרם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, ונעמד מאחורי שותפו לקו הקדמי ג'אקורי וויליאמס שדייק ב-7 מ-7 לשתיים. ליוואי רנדולף זקוק ל-25 נקודות כדי להיות השחקן השלישי שמגיע ל-1,000 בליגת האלופות, אחרי וויטק הרובאן ושרמדיני. "אני לא אחשוף סודות, אבל הוא שחקן גדול ואני אוהב את המצ'אפ מולו", אמר הנקינס בנוגע לגאורגי.

"אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו - לפתוח היטב בהגנה, ולשמור על עקביות", אמר המאמן איליאס קאנדזוריס. "הריכוז ותחושת הדחיפות יהיו חשובים מאוד, ואנחנו חייבים לנצח כי זה נחשב למשחק בית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully