וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ברגע האחרון? מכבי תל אביב מנסה להחתים את ג'ו תומאסון

יממה בלבד נותרה למועד האחרון לרישום שחקנים ביורוליג, והצהובים מנהלים שיחות עם אקס גלבוע/גליל (30, 1.93) שמשחק כיום בגרנאדה. הגארד מחזיק בסעיף יציאה למפעל הבכיר

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

האם מכבי תל אביב תצליח לעבות את הסגל עם הבאזר? המועד האחרון לרישום שחקנים בעונת היורוליג הנוכחית יפוג מחר (רביעי) ב-19:00 שעון ישראל, והצהובים מנהלים מרוץ נגד הזמן בניסיון להנחית שחקן חדש לפני הדדליין. לוואלה! ספורט נודע כי המועמד לתפקיד הוא ג'ו תומאסון.

תומאסון (30, 1.93) משחק כיום בגרנאדה, המדורגת בתחתית הליגה הספרדית, ומחזיק בסעיף יציאה שיאפשר לו להשתחרר לקבוצת יורוליג. הוא מעמיד ממוצעים של 14.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים.

ליאור ליובין ז"ל הביא את תומאסון להפועל גלבוע/גליל בקיץ 2020 לקראת חידוש ליגת העל תחת מגיפת הקורונה, והוא נשאר לעונה נוספת וקלע 14.2 נקודות למשחק. בשתי עונותיו בישראל הצעיד את הקבוצה לגמר ולחצי גמר הפלייאוף, ולאחר מכן שיחק במנרסה (והגיע איתה לגמר ליגת האלופות), העביר תקופה קצרה בזניט סנט פטרסבורג וסיים את העונה שעברה בפרומיתאס פטראס.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. ברני ארדוב
כבר מכיר את הכדורסל הישראלי. תומאסון בימיו בגלבוע/גליל/ברני ארדוב

עד לפני כמה ימים לא חשבו במכבי תל אביב על חיזוק, אבל ההפסד לבאסקוניה הכניס את המערכת לתחושת דחיפות בנוגע לקו האחורי הדליל, במיוחד על רקע האכזבה מאנטוניוס קליבלנד, הפציעה שמטרידה ומגבילה את לורנזו בראון וההתנהלות של ווייד בולדווין. כעת נותר להם זמן קצר להשלים מהלך בזק, כדי שיוכלו להנחית שחקן חדש למסגרת האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully