וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנדזוריס: "הפסדנו בגלל חוסר ריכוז, לא הצגנו את הרמה שאנחנו רוצים"

המאמן היווני החמיא לקרית אתא שהנחילה לו הפסד בכורה בישראל ("שיחקה עם קשיחות ותשוקה, כמו תמיד"), והבהיר לקראת טנריפה: "קבוצות גדולות צריכות לדעת להתאושש"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 79:92/ספורט1

עירוני קרית אתא השלימה אמש (ראשון) רביעייה מיוחדת במינה, כשסגרה ניצחונות על כל אחת מהקבוצות ה"גדולות" והעשירות שמייצגות את הכדורסל הישראלי באירופה. מה שהתחיל לפני חודש וחצי מול הפועל חולון, נמשך בהפועל תל אביב והגיע לשיא נגד מכבי תל אביב - הפך כבר להרגל עם 74:76 ביתי ודרמטי על הפועל ירושלים.

למעשה, שרון אברהמי ושחקניו הם הראשונים שהכניעו את האדומים מהבירה ב-2024, והדביקו לאיליאס קאנדזוריס הפסד ראשון בקבוצה הישראלית. יתרון של 11 נקודות במהלך הרבע הרביעי לא הספיק לירושלים, ואת המהפך השלים רז אדם בשלשה וחטיפה שהפכו פיגור לניצחון. הוא סיים כגיבור המשחק עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים.

"קרית אתא שיחקה עם אנרגיה, קשיחות ותשוקה, כפי שהיא תמיד עושה, ואיפשרנו לה לחזור", ניתח המאמן המפסיד קאנדזוריס. "הפסדנו בגלל חוסר ריכוז, על פרטים קטנים, ובסוף, כשהמשחק הונח על הכף, הוא היה פתוח והכל היה אפשרי. לא ביצענו את הפעולות הנכונות, ולא הצגנו את הרמה שאנחנו רוצים להציג. אנחנו אנושיים, וזה נורמלי".

שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס. מאור אלקסלסי
הרצף נקטע. קורנליוס/מאור אלקסלסי

בכך נקטע רצף של שמונה ניצחונות ירושלמיים, שהתפרס על פני כל חודש ינואר. ביום רביעי הם "יארחו" בבלגרד את טנריפה למשחק מפתח בטופ 16, לפני שייצאו לפגרה של חודש מליגת האלופות. "קבוצות גדולות צריכות לדעת איך להתאושש מהפסדים כאלה", סיכם היווני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully