וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מעריכים: אבוקסיס ישיב בחיוב ויוצג עד רביעי

5.2.2024 / 6:50

אנשי המועדון הרגישו בפגישה כי המאמן סחוט מנטאלית מהשבוע שעבר עליו וזקוק לכמה ימים של שקט עם המשפחה לפני שיתן תשובה חיובית. הפערים הכספיים לא מהותיים. אבוקסיס יבדוק אם ניתן להשאיר את אוז'בולט

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

סאגת יוסי אבוקסיס והפועל תל אביב מתקרבת לסיומה. המאמן שנפגש עם ראשי המועדון אמש (ראשון) הבטיח לאדומים תשובה עד יום שלישי בערב או לכל היותר רביעי בבוקר. אבוקסיס ביקש יומיים לנוח ולחשוב עם משפחתו על ההצעה, במיוחד לאור כל מה שעבר עליו עם ברק אברמוב ובית"ר ירושלים בימים האחרונים. גם המסר שהועבר לדיוויד מינצברג הוא שהמאמן נראה סחוט מנטלית מהשבוע שעבר עליו ולכן ביקש כמה ימים להתאוורר עם המשפחה לפני שהוא מגיע להחלטה.

בפגישה לא התגלו פערים כספיים שיכולים להפיל את המינוי, ואם אבוקסיס ישיב בחיוב עורכי הדין של הצדדים ידונו בהשלמות אחרונות בהסכם בתקווה להציג את אבוקסיס כמאמן הקבוצה בהקדם. ההערכה היא שגם אם דברים יתעכבו, אבוקסיס יוצג כמאמן לשנה וחצי הקרובות עם אופציה לעונה נוספת לכל המאוחר ביום חמישי.

בסוף השבוע היה סימן שאלה בנוגע לקשיים שעשויים להתגלות, כאשר הפועל תל אביב העבירה מסר כי כל מאמן שיחתום אצלה יעשה זאת עם סעיף בחוזה לפיו היא תוכל להתירו תמורת פיצוי של שלושה חודשים. המסר שהועבר לאדומים הוא שלא תהיה עסקה עם אבוקסיס במצב כזה ולכן האפשרות ירדה מהפרק. משום שאבוקסיס ישיב רק בשלישי או רביעי, הוא כבר לא יהיה מעורב בחלון ההעברות הנוכחי.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
זה מתקרב. אבוקסיס/דני מרון

אלן אוז'בולט עשוי להישאר עוד מספר שבועות ולבדוק אופציות בליגות שעדיין פתוחות, אבל אם יהיה ניתן להשאירו, סבירות גבוהה שיוסי אבוקסיס יבקש לעשות זאת. יחד עם זאת, עדיין מדובר פה בענייני מועדון ובשחקן שמסיים חוזה ורוצה שיממשו את חוזהו לעונה הבאה, כך שאם הכל יילך חלק והמאמן יחתום, אבוקסיס יצטרך להחליט אם אוז'בולט הוא החלוץ שהוא רוצה גם בעונה הבאה. אולי מכאן תיפתח הזדמנות להשאירו במועדון.

במועדון מאמינים שאפשר לעמוד השנה ביעד ולהגיע לפלייאוף העליון, כאשר המשחק הקרוב נגד הפועל חדרה הוא המפתח, כמו גם התשובה לשאלה האם יופחתו לקבוצה נקודות בבית הדין בעקבות אירועי המשחק עם בית"ר ירושלים. הניצחון של בני ריינה אתמול מרחיק אותה מרחק גדול מהאדומים, ונראה כי בשלב הזה הקרב הוא על הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון, בעיקר מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully