וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מאוכזבת מההפסד ומקווה: "יש ניסיון גדול להתחזק"

4.2.2024 / 8:11

העולה החדשה נכנעה להפועל חיפה והתגעגעה לעידן ורד שלא עבר מבחן כשירות: "הוא האיזון שלנו". ניסיון לצרף שחקן התקפה

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

אכזבה בהפועל פתח תקווה מההפסד להפועל חיפה אתמול (שבת, 2:0) ובעיקר מהיכולת של הקבוצה. הקשר הוותיק עידן ורד ערך מבחן כשירות לפני המשחק ולא צלח אותו, ובקבוצה ציינו שחסרונו הורגש היטב. "עידן הוא האיזון שלנו", אמר אחד השחקנים, "כשהוא לא משחק זה משפיע, אבל גם בלעדיו אנחנו צריכים להציג יכולת טובה יותר".

בקבוצה ינסו להתחזק בימים שנותרו עד תום חלון ההעברות בשחקן התקפה ואולי שוער נוסף שיתמודד עם עומר כץ, שגם אתמול רשם יכולת טובה מאוד למרות ההפסד. "יש ניסיון גדול של המערכת להתחזק עוד", אמר המאמן עופר טסלפפה, "אבל אמרתי לשחקנים שהישועה נמצאת פה ולא בחוץ. יש קבוצה טובה. לא יצא לנו לשחק הרבה עם כל הסגל ועכשיו העומס יורד ויהיה יותר זמן להתאמן".

"באנו בגישה ורצון לקחת שלוש נקודות. במציאות היינו פחות טובים ולצערי הפסדנו את המשחק ובצדק", הוסיף טסלפפה, "בחצי הראשון היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות, בחצי שני הם פתחו טוב יותר והיינו חשופים".

המאמן דיבר גם על קרב התחתית הקרוב מול מ.ס אשדוד: "זה משחק על שש נקודות ויש שבוע להכין את עצמנו. אנחנו מתרכזים באשדוד ולא רחוק מדי. נצטרך להוכיח את עצמנו".

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
מוכן למשחק הגדול נגד אשדוד. טסלפפה/קובי אליהו

הקשר סמואל בראון הוסיף: "לא היה משחק טוב וכבר צריכים לחשוב על המשחק הבא. אנחנו, השחקנים הבכירים, מנסים לעזור לצעירים אבל יש להם אופי טוב ויש חדר הלבשה של גברים. צריכים לתת יותר מעצמנו כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אני שואב את האופטימיות מהצוות המקצועי וחדר ההלבשה שיש לנו. אנחנו יודעים שיכולים לצאת מהמצב הזה. כל יום שאני מגיע לאימונים אני מנסה לתת הכי טוב שלי על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully