וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא רשמה את תומר חמד וליאור קאסה לקונפרנס ליג

3.2.2024 / 16:18

מבין חמשת שחקני הרכש של ינואר, נבחרו סייף, קינדה ולסובוי להירשם לאירופה ולהיות בסגל של האלופה למפגש הכפול עם גנט. סק צפוי להשתתף באימון הערב, שואו יחזור אחרי מכבי תל אביב

מחוץ לקווים, 2.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה הותירה את תומר חמד וליאור קאסה מחוץ לסגל השחקנים למשחקי הקונפרנס ליג. כידוע, הירוקים היו רשאים להוסיף שלושה שחקנים חדשים שנרכשו בחלון ההעברות הנוכחי עד אחת בלילה ביום שישי (שעון ישראל), מה שאומר ששניים מתוך חמשת המצטרפים צריכים להישאר בחוץ.

במועדון עבדו לכל אורך יום שישי כדי להשלים את מעברו של דניל לסובוי ולרשום אותו, וכשזה נעשה החליטו להשאיר את החלוץ הוותיק ואת קשר הרכש מהפועל ירושלים מחוץ לרשימה הסופית. הרצון הגדול הוא לתת דקות ללסובוי ולכן הוא נרשם יחד עם קני סייף, לאור העובדה שפייר קורנו מוצהב למשחק הראשון מול גנט וסייף יכול להחליפו וגם למלא מגוון תפקידים נוספים. גדי קינדה היה השחקן השלישי שהוחלט להכלילו ברשימה האירופית.

לסובוי, אגב, נרשם בשלב זה כזר, אך בחיפה ממשיכים בשני הליכים. האחד: בקשה להתאחדות לכדורגל לאשר לו לשחקן על תקן ישראלי בכפוף למסמכים שמוכיחים שהוא זכאי לאזרחות, בדיוק כפי שהיה במקרים של דניאל סונדגרן ואריק שוראנוב שנחשבים השחקנים ישראלים למרות שלא מחזיקים באזרחות. השני: בחיפה ממשיכים בפעולות האזרוח שלו, שכן אשתו יהודייה וחמתו אף מחזיקה בדרכון ישראלי.

ליאור קאסה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יסתפק בשני המפעלים המקומיים. ליאור קאסה/דני מרון

עבדולאי סק כבר חזר לארץ, צפוי לקחת חלק באימון הערב ויעמוד לרשות מסאי דגו במשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שני. לעומתו, שואו שהודח רק אתמול עם נבחרת אנגולה מאליפות אפריקה אחרי הפסד לניגריה, יחזור רק לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully