וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת לסובוי נסגרה, יירשם במכבי חיפה לקונפנרס ליג

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 16:47

שחקן הכנף הרוסי נחת בישראל לקראת חתימתו הרשמית. גם קני סייף יירשם לאירופה, קאסה וחמד ככל הנראה יישארו בחוץ. ראשי סן ז'ילואז עשויים להגיע בקרוב ארצה כדי להיפגש בנוגע לחלאילי. סתיו נחמני עזב את סט. מירן הסקוטית

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

נסגרה עסקת העברתו של דניל לסובוי מדינמו מוסקבה למכבי חיפה. השחקן נחת שוב בארץ וככל הנראה יירשם בזמן לקונפרנס ליג (הדדליין הלילה בחצות). יחד איתו אמור להירשם גם קני סייף, כשאת המקום האחרון בסגל ככל הנראה יתפוס גדי קינדה, ויותיר את תומר חמד וליאור קאסה בחוץ.

ראשי אוניון סן ז'ילואז מתכוונים להגיע בשבוע הבא לישראל על מנת להיפגש ישירות עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לענאן חלאילי. הבלגים מאוד רוצים את השחקן הצעיר, אך מבינים שכל עסקה שתהיה תכלול את הישארותו במכבי חיפה עד סוף העונה. מוליכת הליגה הבלגית מבינה שחלאילי ישחק בחודש הבא במשחקי נבחרת ישראל וכן בסוף החודש הזה נגד גנט הבלגית והם מעוניינים לסגור עסקה לפני על מנת שלא יצוצו הצעות נוספות שיפתו את חלאילי. השחקן עצמו מעוניין במעבר בקיץ ואם חיפה תגיע לסיכום עם הבלגים, הוא צפוי לתת אור ירוק למהלך.

בחיפה מתכוונים למכור אותו משמעותית בסכום גבוה יותר מסעיף השחרור שלו שעומד על ארבעה מיליון יורו ויהיה תקף רק בקיץ 2025. בשל כך כאמור, אנשי המועדון הבלגי יגיעו ישירות לישראל כדי לנסות לסגור את העסקה.

דניל לסובוי במדי הנבחרת הצעירה של רוסיה ב-2021. ATTILA KISBENEDEK, GettyImages
העסקה נסגרה. לסובוי/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK

שחקן הכנף בן ה-19, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, נמצא בעיצומה של עונת פריצה מטאורית, אחרי שבלט במדי הנבחרת הצעירה באליפות אירופה, ועוד קודם לכן הראה ניצוצות במונדיאליטו עם נבחרת הנוער. בנובמבר אשתקד ערך חלאילי את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת.

סן ז'ילואז סיימה את העונה החולפת כסגנית האלופה בבלגיה, ומשתתפת העונה בליגה האירופית. העונה היא מוליכה את הטבלה ונראית בדרך הבטוחה לאליפות, אך גם בעונה שעברה התסריט היה דומה והיא איבדה את הבכורה לאנטוורפן ממש בתוספת הזמן של מחזור הסיום.

בתוך כך, החלוץ סתיו נחמני שוחרר היום מסט. מירן הסקוטית שהודיעה כי הוא חוזר למכבי חיפה שממנה הושאל, אולם הירוקים טוענים שהוא שחקן חופשי ובכל מקרה לא יהיה חלק מהסגל. החלוץ בן ה-21 ערך 13 הופעות והבקיע שלושה שערים (פתח רק ארבע פעמים בהרכב) בחצי השנה שלו בסט. מירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully