וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מעריכים שאבוקסיס יחתום בתחילת השבוע הבא

2.2.2024 / 7:27

סיכום וחתימה עדיין אין, האמונד מנסה עדיין לצרף מאמן זר ברגע האחרון, אך נראה כי החזרה של אבוקסיס כמאמן למועדון בו גדל תושלם בקרוב. וגם: על עתידו של אלן אוז'בולט

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב תוקף את יוסי אבוקסיס במסיבת עיתונאים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

אוהדי הפועל תל אביב מאוד רוצים לראות את יוסי אבוקסיס מאמן את הקבוצה. הם מציפים את המאמן בהודעות, המקורבים לא מפסיקים לדבר אך מו"מ, סיכום וחתימה רשמית בין הצדדים עדיין אין. במועדון העריכו כי אם לא יקרה משהו יוצא דופן בסוף השבוע, הצדדים ייפגשו כדי לקדם דברים ולסגור הכל לקראת שבוע הבא, אך לוקחים בחשבון כי עד שדברים לא סגורים, דייויד מינצברג וניק האמונד היו מעדיפים להגיע לסיכום חיובי עם מאמן זר איתו הם משוחחים, ולכן ימתינו עוד קצת לברך על המוגמר. בינתיים, סלים טועמה יעמוד על הקוים גם במשחק מחר נגד מ.ס. אשדוד.

בינתיים, יש גם קבוצה. עם 2 נקודות מ-8 משחקים, הידרדרות מקצועית ועל סף כניסה למאבקי תחתית, הקבוצה תפגוש מחר את מ.ס אשדוד בבלומפילד. רן בנימין המורחק ייעדר ועדיין לא ברור אם עמרי אלטמן וחוסה רודריגס המחלימים מפציעות יתלבשו היות ולא התאמנו עם הקבוצה עדיין. סתיו טוריאל וזיו מורגן, שהובילו לשינוי חיובי במחצית השנייה בסמי עופר ב-4:3 מול הפועל חיפה עשויים לפתוח בהרכב.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
צפוי לחתום בשבוע הבא. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

לאחר צירוף החלוץ בובאקר טאמבדו הקבוצה עם 5 זרים ועדיין לא ברור מה יקרה עם אלן אוז'בולט. במידה שאבוקסיס יחתום, אוז'בולט זה שחקן שהוא מעריך מקצועית והוא יבקש להשאירו. אבוקסיס רצה לצרף את החלוץ לבית"ר ירושלים בחלון הנוכחי, אך ברק אברמוב לא הסכים לשלם דמי העברה כדרישת האדומים ולכן האפשרות ירדה מהפרק. בהפועל היו שבעי רצון ממכירת יהב גורפינקל ואמרו: "לקבל כסף עבור שחקן שיעזוב בעוד שלושה חודשים זה משהו שהמועדון לא יכול לוותר עליו, הוא לא היה נמכר אם לא היה מגיע שחקן במקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully