וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ למשחק העונה: קרע בשריר לקורנו, ייעדר גם מגנט?

1.2.2024 / 19:15

המגן של מכבי חיפה לא יקח חלק במשחק מול מכבי תל אביב בשני בעקבות הפציעה שתשבית אותו כשבועיים. בספק לפלייאוף הקונפרנס ליג. גנט הובסה 4:1 בידי סינט טרוידן, 90 דקות לגנדלמן

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

ההפסד אתמול (רביעי) של מכבי חיפה להפועל באר שבע הרחיק את האלופה ממכבי תל אביב שפתחה פער של 4 נקודות בפסגה. מלבד איבוד הנקודות המאכזב, כעת לירוקים התווספה מכה נוספת כשפייר קורנו שהוחלף אתמול בדקה ה-69 עבר היום בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר.

בעקבות הפציעה, המגן השמאלי צפוי להיעדר שבועיים, והמשמעות הגדולה ביותר היא שלא יוכל לקחת חלק במשחק העונה ביום שני נגד מכבי תל אביב. מעבר לכך, הצרפתי נמצא גם בספק למשחק מול גנט בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. הירוקים יפגשו את הבלגים במשחק הראשון בין השתיים ב-15.2, כשהגומלין יתקיים ב-21.2, כשהתקווה בצד הירוק היא שקורנו יהיה כשיר לשני המשחקים.

מלבד קורנו, גם פרנזי פיירו שספג כרטיס אדום מול באר שבע לא יעמוד לרשות מסאי דגו, שייאלץ לערוך שינויים בהרכב באחד המשחקים החשובים ביותר העונה של האלופה.

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יהיה כשיר בזמן לגנט? קורנו/מאור אלקסלסי

גנט, יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג, הובסה הערב 4:1 בידי סינט טרוידן. עומרי גנדלמן שמר על מקומו בהרכב והשלים 90 דקות, כשהקבוצה שלו איבדה את סוון קומס בגלל פציעה (25) ואת ארצ'י בראון שהורחק (29), הובילה בכל זאת משער של המחליף פיטר חרקנס (34), אבל ספגה רביעייה במחצית השנייה ונותרה במקום הרביעי בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully