וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טביב איש קטן ומסכן שאני מרחם עליו, הוא לא מעניין אף אחד"

1.2.2024 / 16:18

אברמוב תקף את בעלי בית"ר לשעבר, והגיב לטענות של אבוקסיס על חיזוק הסגל: "רציתי את יחזקאל ואני מנסה להביא את מדמון"

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב תוקף את יוסי אבוקסיס במסיבת עיתונאים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

אחרי שסיים לסגור חשבון עם יוסי אבוקסיס על הדרך שבה סיים את דרכו בבית"ר ירושלים, ברק אברמוב דיבר במסיבת העיתונאים שלו היום (שישי) גם על נושא הרכש לבית"ר ירושלים, ובנוסף תקף את בעלי המועדון לשעבר אלי טביב.

"אלי טביב איש מסכן שאני מרחם עליו. הוא יושב במיאמי ומדבר רק על הניהול של בית"ר ירושלים. רוצה לנהל מועדון? קנה מועדון כדורגל. השארת בגלל הניהול הכושל שלך חובות של 26 מיליון שקל בבית"ר ירושלים, שאני משלם אותם. תתעסק בחיים האישיים שלך, אתה לא מעניין אף אחד. איש קטן שאין לו מה לעשות בחיים ומחפש. נותנים לו את הבמה והוא מדבר, אותי זה מצחיק", ירה אברמוב.

שחקן הפועל חדרה אלעד מדמון. שלומי גבאי
גם בית"ר רוצה אותו. מדמון/שלומי גבאי

על איכות הסגל, אחת התלונות של אבוקסיס כלפיו, הבעלים של בית"ר אמר: "התקציב שלנו הוא הרביעי בליגה ויש לנו סגל טוב. תקציב השחקנים בתחילת השנה היה אמור להיות 15 מיליון שקל. בסוף אני גם אוהד והגעתי ל-20-21 מיליון שקל. אמרתי ליוסי אני בונה קבוצה טובה ונראה מה יהיה בינואר. אמרתי לו אם הולך לכיוון בינואר למקום שלישי רביעי או אפילו מקום שני, אני אבוא ואשים עוד כסף. אם לא בכיוון הזה נחיה ונראה".

אברמוב המשיך: "הגעתי לינואר וראיתי שיש לנו כמה שחקנים טובים בכל עמדה, יש לי שלוש הצעות על שלושה שחקנים שלי במיליוני יורו", אברמוב המשיך, "למה אני מסרב? כי הם שחקנים טובים והקבוצה טובה. זה שיוסי אוהב להאמין תמיד בקבוצה שלו והטקטיקה זה לבוא באנדרדוג, זה משהו אחר. אני לא אנדרדוג, אני בית"ר ירושלים".

עוד הוסיף בנושא: "השיחות עם מדמון עדיין מתקיימות, אני עדיין רוצה להביא אותו לבית"ר", אברמוב חשף, "רציתי את קינדה, רציתי את שגיב יחזקאל והגשתי הצעות אמיתיות כי רציתי להתחזק. יש לי את התקציב הרביעי בגודלו בליגה. אם אני מעריך שחקן כמו שגיב יחזקאל, גדי קינדה ומדמון, אז הגשתי להם הצעות גבוהות. כל מה שאני עושה זה במחשבה ואני עומד מאחורי זה. אם יהיה שחקן ראוי וטוב אני אביא כמו שהבאתי את זסנו. לא אחליף סוס בחמור. יש לנו מיכה, תומא, מורוזוב, קריאף, דהן. איפה זה קיים? איפה יש סגל כזה? אתם נופלים בפח שיוסי מנסה להפיל אתכם. הוא בחר את כל השחקנים חוץ ממיכה בהסכמת יוסי כמובן. אם הצלחנו או לא הצלחנו זה על יוסי. אני לא בא להאשים אותו ולא בא להעצים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully