וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בהפועל חיפה: "קמארה סומן ע"י השופטים. נוצרה לו סטיגמה"

1.2.2024 / 12:15

בקבוצה טוענים שהליברי מקופח באופן סיסטמתי: "שחקן אחר לא היה מקבל אדום כזה". רוני לוי: "כשזה נוגע אליו, האצבע קלה על ההדק"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

כעס בהפועל חיפה על היחס המזלזל לטענתם שמקבל מוחמד קמארה מהשופטים בליגה. במועדון זעמו על הכרטיס האדום שספג החלוץ הליברי אמש (רביעי) בניצחון 3:4 על הפועל תל אביב, כאשר גם חבריו לקבוצה הביעו תרעומת.

"כנראה שאף שחקן אחר לא היה מקבל את האדום הזה. לשחקן אחר לא היו ממהרים לשלוף ככה. נוצרה למוחמד סטיגמה וחבל שככה פועלים", אמר אחד מחבריו לקבוצה. קמארה רשם משחק טוב מאוד אתמול וזכה למחמאות על יכולתו ובקבוצה משוכנעים שמחמירים איתו.

"קמארה מסומן אצל כל השופטים", קבע רוני לוי. "הוא אחד מהזרים הטובים בארץ, בועטים בו ולא עושים כלום ומנגד שורקים לחובתו תמיד פאולים. שני הצהובים לא הגיעו לו".

לוי לא עצר שם ואמר: "זה יחזור במשחק הבא, יבעטו בו ויתנו לו צהוב. האצבע קלה על ההדק כשזה נוגע אליו. זה מוציא מהכלים. נותנים לו מכות והוא לא מקבל שריקות, כואב הלב על שחקן זר שרוצה לשחק כדורגל. אני מאוד מאוכזב מאיך שמתנהגים אליו".

מוחמד קמארה הפועל חיפה מול ספיר ברמן שופטת כדורגל. מאור אלקסלסי
"כואב הלב לראות שככה מתייחסים אליו". קמארה מורחק, אתמול/מאור אלקסלסי

לצד הכעס בנושא קמארה, בקבוצה חגגו את הניצחון הגדול על הפועל תל אביב ובייחוד את היכולת במחצית הראשונה. יחד עם זאת בקבוצה מודאגים מהירידה הדרסטית במחצית השנייה כאשר המאמן רוני לוי ישוחח על כך עם השחקנים. בחיפה מבינים שרק משהו דרמטי יביא לכך שלא יתברגו בפלייאוף העליון. "אנחנו צריכים להשיג את המטרה הראשונית ולהבטיח פלייאוף, ואז יהיה אפשר בהחלט לחשוב על מקום ברביעייה הראשונה ואולי כרטיס לאירופה" אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully