וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובקאר טאמבדו חתם בהפועל תל אביב, יהב גורפינקל עבר לסין

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 19:54

החלוץ הגמבי הגיע מפאידה האסטונית בחוזה לשנתיים וחצי. המגן נמכר לשנגדו תמורת כ-300 אלף דולר וירוויח כחצי מיליון דולר לעונה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

בובקאר טאמבדו, חלוץ גמבי בן 21, חתם הערב (חמישי) לשנתיים וחצי הבאות בהפועל תל אביב. טאמבדו הגיע מהקבוצה האסטונית פאידה, אשר בשורותיה העביר את רוב הקריירה עד כה. לפני כחודשיים סיים חצי עונה עם שישה שערים ובישול ב-11 הופעות, לאחר שחזר מהשאלה לשריף טירספול שגם בה ערך 11 הופעות, רובן כמחליף, וסיפק שער אחד.

טאמבדו אמר לאחר החתימה: "אני מודה להפועל תל אביב על ההזדמנות להיות חלק ממועדון. אני מאוד רעב לשחק ולא יכול לחכות כבר לעלות למגרש ולעזור לקבוצה, לפגוש את האוהדים ולהראות להם את היכולות שלי. יאללה הפועל".

בובקאר טאמבדו הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, האתר הרשמי, אתר רשמי
חלוץ חדש בהפועל תל אביב. בובקאר טאמבדו/אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

מוקדם יותר היה זה יהב גורפינקל שנפרד רשמית מהפועל תל אביב. המגן השמאלי השלים את מעברו לשנגדו הסינית, בעסקה שתכניס לאדומים כ-300 אלף דולר ויצאה לפועל בתיווך סוכניו של גורפינקל, אדם קידן וגלעד קצב שסגרו את התנאים. השחקן צפוי להשתכר כחצי מיליון דולר נטו לעונה.

גורפינקל, שהיה אמור לסיים חוזה בהפועל תל אביב בתום העונה הזו, קיבל ממנה את ברכת הדרך, הבהיר לראשי המועדון כי ישמח לשוב בעתיד למדים האדומים וממתין לוויזה כדי להצטרף למחנה האימונים של קבוצתו החדשה, בדרום קוריאה. שנגדו סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה הסינית.

"תודה להפועל תל אביב על שנה וחצי מטורפות, על חוויות ורגעים שילוו אותי בהמשך, על האנשים המיוחדים במועדון ועל האמונה והביטחון שנתנו לי. התחברתי מאוד לערכים שהמועדון מייצג ובשבילי זה מעל הכל. זכיתי לחוות את הקהל הטוב בארץ. אני בטוח שתזכו לראות עוד הרבה הצלחות ולהגיע הכי גבוה שאפשר - כי לשם המועדון הזה שייך", אמר גורפינקל לאתר הרשמי של המועדון בו שיחק בעונה וחצי האחרונות וערך 55 הופעות, בהן בישל ארבעה שערים.

גורפינקל בן ה-25 התפתח במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק גם בהפועל נוף הגליל, הפועל חדרה, הפועל חיפה ונורשפינג השבדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully