וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא הופתעו מהפיצוץ: "כל יומיים ריב אחר, זה נהיה מגעיל"

1.2.2024 / 11:40

במועדון צפו מקרוב בהידרדרות האיטית ביחסים בין אבוקסיס לאברמוב והתפלאו שהמאמן החזיק בתפקיד עד עכשיו: "מצב בלתי אפשרי, היו חייבים לחתוך". רק השחקנים לא ראו את זה מגיע: "חשבנו שהם כמו זוג נשוי, רבים ומתפייסים". גל כהן יאמן עד סוף העונה?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

בבית"ר ירושלים מספרים היום (חמישי) שאף אחד לא באמת הופתע מהפיצוץ בין ברק אברמוב ליוסי אבוקסיס שהוביל אתמול לסיום דרכו של המאמן. למעשה, גורמים במועדון היו מופתעים שהשידוך נמשך השנה עד ינואר ואמרו: "חודשים שההנהלה יושבת על הראש של יוסי. הוא מתוסכל, והם חושבים שהתוצאות צריכות להיות הרבה יותר טובות. היו הרבה ריבים ואי אפשר היה להמשיך כך. הם היו חייבים לחתוך".

אותו גורם הוסיף: "באו לאבוקסיס אליו בטענות על מיירון ג'ורג', הוא מצידו כעס שלא מוכנים לשלם דמי העברה או סכומים ראויים על בלם זר. הם רצו שטרזייה תומא ישחק כי יש לו חוזה, אבל אבוקסיס התייאש ממנו. כל יומיים היה ויכוח אחר, זה כבר נהיה מגעיל".

הגורם במועדון מסביר ש"כשחברים עובדים יחד כבעלים ומאמן, זה מצב נפיץ. במיוחד בבית"ר. כל הזמן דיברנו על זה וראינו את זה בא, כי הם גם נפגעו אישית אחד מהשני לאורך התקופה האחרונה, לפעמים בגלל כותרות בתקשורת או בגלל שילוב של שחקן מסוים בהרכב. כשפגועים אחד מהשני, כל דבר קטן יוצר פיצוץ".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס עם הבעלים ברק אברמוב בבית הנשיא. יונתן זינדל, פלאש 90
החברות התהפכה עליהם. אבוקסיס ואברמוב/פלאש 90, יונתן זינדל

ברק אברמוב יקיים ב-15:30 מסיבת עיתונאים בה יתייחס לאירועים. במועדון היו מעדיפים לשים את הפרשה מאחור ולהתקדם, אבל לא נראה שזה מה שהולך לקרות.

שחקנים בקבוצה הכירו את הפרטים וידעו שאין שקט בגזרה, אבל בכל זאת לא ראו את זה מגיע. "כל הזמן שמענו על זה, אבל היה נראה שהם רבים ומשלימים כמו זוג נשוי", סיפרו שחקנים.

ביום ראשון מחכה לבית"ר דרבי, והפסד בו יהפוך אותה רשמית לחלק מחבורת התחתית. גל כהן יאמן ועשוי להמשיך עד לסיום העונה, אבל ההחלטות לעונה הבאה ייקבעו רק לאחר שיוחלט סופית אם לצרף מנהל מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully