וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת הייתה על הקיר: הפיצוץ בין אברמוב לאבוקסיס מאחורי הקלעים

1.2.2024 / 8:30

אברמוב ואבוקסיס לא משדרים על אותו גל כבר זמן רב אבל גם אם הפרידה לגיטימית, הדרך הרבה פחות. כל הפרטים מאחורי הפיצוץ בין החברים הטובים, שהושפעו מאוד מהסיטואציה המלחיצה סביב בית"ר

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

מאמן כדורגל זה מקצוע לא פשוט, במיוחד כשאתה בבית"ר ירושלים וחבר של הבעלים. הסיטואציה של יוסי אבוקסיס הייתה נפיצה בכל רגע נתון. הוא אימן את בית"ר ירושלים במשך יותר משנתיים וכנראה שבמועדון הזה יש תאריך תפוגה. ובכל זאת, זה היה צריך להסתיים בצורה הרבה יותר מכובדת.

אפשר לחזור לשיחה של אבוקסיס ואברמוב אתמול (רביעי) ולהתפלפל בשאלה האם המאמן התפטר או פוטר, אבל זה לא יהיה רציני. זאת בכלל לא הייתה שיחה מסודרת בין בעלים למאמן. האמת היא שכששני חברים טובים מוציאים קיטור ופגועים אחד מהשני, לא יכול לצאת שום דבר טוב מזה. אברמוב החליט שאבוקסיס סגר בהפועל תל אביב, המאמן חשב שהבעלים רוצה לפטר אותו ללא פיצויים, הגירסאות סותרות אך השורה התחתונה ברורה: שני הצדדים לא היו צריכים להמשיך ביחד.

המתיחות והאנרגיות הלא טובות בין אברמוב לאבוקסיס מרחפות מעל בית"ר עוד מחודש ספטמבר. אבוקסיס כעס על עזיבת יון ניקולאסקו ודנילו אספרייה ורצה תקציב ראוי לרכש, אבל לא קיבל כזה, בהתקפה ובהגנה. אברמוב מצידו האמין שהסגל שווה מקומות 3-4 בליגה וחשב שמאמן לא מוציא מספיק מהשחקנים. השניים לא הסכימו לאורך הדרך וזה לגיטימי, רק שהדרך הייתה צריכה להיות אחרת.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב, כפיר אדרי. דני מרון
הרעה ביחסים. אבוקסיס ואברמוב/דני מרון

אם את הפינג פונג בין השניים בבית"ר עוד הצליחו להכיל, הקללות של הקהל והיעדר רכש היו הקש ששבר את גב הגמל בחודש האחרון. אבוקסיס רצה שאברמוב יגבה אותו מול הקללות, אברמוב לא חושב שבעלים צריך להתעסק בזה ושמאמן צריך להתמודד, כמו שגם הוא מקבל תגובות דומות.

בנוסף, אבוקסיס נתפס כבובה של אברמוב שמיישר קו ולא מביא רכש, ולכן קיבל הודעות נאצה בנושא. אברמוב מקבל גם כן הודעות כאלה, ואיכשהו סיר הלחץ שהשניים הצליחו להחזיק במשך זמן לא מבוטל, גלש והפך את הפרידה להכרחית.

אי ההסכמות היו גם סביב רכש מיידי. אבוקסיס חשב שהקבוצה צריכה להתחזק ב-3-4 שחקנים, אברמוב חשב אחרת. חוץ מזה, ריחפה מעל השניים הסוגיה הכלכלית. אחד היתרונות הגדולים בהעפלה לפלייאוף העליון, הוא ההכנסות מהאירוח של הקבוצות הגדולות. כאשר כמות הקהל מוגבלת ל-15 אלף ובית"ר עם 11 אלף מנויים, המועדון היה יוצאת עם הפסד כלכלי והבעלים הבהיר כי הוא מעדיף לשמור את הכספים לקיץ, מה גם שהוא לא האמין שהקבוצה יכולה להגיע לפלייאוף העליון, וזה לגיטימי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שוקל חופש עד סוף העונה. אבוקסיס/קובי אליהו

הרבה אוהדים של בית"ר זעמו על האפשרות שאבוקסיס יעבור מיידית להפועל תל אביב. האוהדים אכן מציפים את המאמן בפניות, אך עדיין לא החל משא ומתן ודווקא בסביבתו של המאמן יש לחץ שלא לעשות את המעבר באופן מיידי ולנוח עד הקיץ. בשלב זה האדומים צריכים לקבל החלטה היום אם הם פותחים במו"מ עם אבוקסיס או שהולכים על זר שלקח להם זמן לשכנע אותו להסכים להגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully