וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן וקנדיל לא יהיו בסגל מכבי חיפה להפועל באר שבע

31.1.2024 / 13:35

צמד המגנים חש ברע ולא יירשם. פיינגולד שנמצא בכושר מצוין יהיה ב-11. השחקנים מודעים לאתגר: "באר שבע במומנטום אפילו יותר טוב מאיתנו"

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

דניאל סונדגרן לא חש בטוב ויחמיץ את משחקה של מכבי חיפה הערב (רביעי, 20:30) נגד הפועל באר שבע. סונדגרן שחזר לאחרונה מפציעה תוכנן לפתוח בהרכב, אך היום הודיע לצוות שהוא חש ברע ולכן שיתופו מוטל בספק רב.

בשעות האחרונות עבר סונדגרן בדיקת רופא שאחריה הוחלט סופית שהוא אינו יכול להיות בסגל, כך שהוא לא יעמוד לרשותו של מסאי דגו במשחק החוץ המאתגר באצטדיון טרנר. בשל כך, מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא עילי פיינגולד הצעיר, שנמצא בכושר מצוין.

מלבד השבדי, גם מאור קנדיל יישאר מחוץ לסגל, שכן גם הוא לא חש בטוב בימים האחרונים. היום מצבו של קנדיל השתפר, אבל במכבי חיפה החליטו לא לסכנו כיוון שהוא לא כשיר במאת האחוזים.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
בספק גדול. סונדגרן/מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולהגיע למשחק מול מכבי תל אביב כשהפער יהיה לכל היותר נקודה. "באר שבע במומנטום אדיר, אולי אפילו גדול משלנו", אמר שחקן בחיפה. "זה משחק הכי קשה שיכול להיות, אבל כמו שמסאי כבר אמר - אם נבוא מוכנים ונחושים כמו ששיחקנו בליגה לאחרונה, אז באמת המשחק יהפוך להיות תלוי רק בנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully