וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש מדארן היליארד: הפועל ירושלים מחכה לקרשיאקה בבלגרד

31.1.2024 / 8:47

אחרי שבעה ניצחונות רצופים, השחורים/אדומים מתייצבים הערב (21:00) למשחק מפתח מול היריבה הטורקית, שכבר הפסידה במחזור הפתיחה של הטופ 16. אקס מכבי תל אביב ינסה להפריע

תקציר הניצחון 85:91 של הפועל תל אביב בבדאלונה/ספורט1

בבואה למשחק ה"ביתי" הערב (רביעי, 21:00) בבלגרד מול פינאר קרשיאקה, מתחבטת הפועל ירושלים בשאלה איזו יריבה היא תפגוש: את זו שהסתבכה בשבוע שעבר כשהפסידה 106:97 בבית בהארכה לטנריפה, או את זו שלפני שלושה ימים הביסה בקלילות 81:99 את אנאדולו אפס בליגה הטורקית.

אחרי ניצחון החוץ הדרמטי על פריסטרי, מבינים בבירה את גודל ההזדמנות שעומדת בפניהם: ניצחון נוסף, שיהיה השמיני ברציפות בכל המסגרות, יקרב אותם בצורה משמעותית לרבע הגמר וכמעט יוציא את הטורקים מהמאבק על הכרטיסים לשלב הבא.

ירושלים, שעומדת על מאזן עונתי של 1:6 במפעל האירופי (1:5 בשלב הראשון, 0:1 בטופ 16), סומנה במקום הראשון בדירוג העוצמה שפירסם האתר הרשמי של ה-BCL. "עוד סל גדול של ספידי סמית', שהביא עוד ניצחון, סימל את פתיחתו של עידן חדש במועדון", נכתב שם. "המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' עזב, אבל הקבוצה - עכשיו עם איליאס קאנדזוריס - המשיכה בדיוק מאותה נקודה שבה עצרה. זו קבוצה עמוקה, ויש לה שאיפות גבוהות העונה, אחרי שהפסידה אשתקד בגמר".

שחקן פינאר קרשיאקה דארן היליארד. ליגת האלופות, אתר רשמי
לא הספקתם להתגעגע. דארן היליארד בקרשיאקה/אתר רשמי, ליגת האלופות

בקרשיאקה, שאותה מאמן אופוק סאריג'ה, יש לא מעט שמות ותיקים ומוכרים. את הקו האחורי מובילים אריק מקולום, שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-36, ואקס מכבי תל אביב דארן היליארד, שעומד העונה על 10.9 נקודות ב-26.6 דקות למשחק.

בקו הקדמי מככבים ויטו בראון (29 נקודות מול אפס) ולצידו ורנון קארי, שמחזיק כרגע בתואר מלך הסלים של ליגת האלופות (18.6) וממוקם שלישי בריבאונדים (7.5), רביעי בחסימות (1.6) ושני באחוזים מהשדה, אחרי ג'סטין סמית' מהפועל חולון (66.8%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully