וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חולם שנארח את המשחק האחרון בישראל": הפועל חולון מסכמת ניצחון גדול

31.1.2024 / 9:45

הסגולים שלטו בא.א.ק אתונה, והדביקו לה הפסד שני בטופ 16 (79:68). המאמן עמית שרף היה מאושר: "אמרו עלינו שאנחנו לא ברמה, אבל יש לנו קבוצה שלא מורידה את הראש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.1/ספורט1

"תירגעו", היה המסר שהעבירה א.א.ק אתונה לאוהדיה, לאחר שהביעו את זעמם על הזמנתה לארח במתקניה ביוון את הפועל חולון בתחילת המלחמה. הם לא נרגעו, ובמועדון החליטו לסגת מההצעה; אחרי אתמול (שלישי), עליהם לנסות ולהרגיע שוב את הקהל. הסגולים רשמו ניצחון יוקרתי וגורלי בטופ 16 של ליגת האלופות, 68:79 בסומבטהיי, והורידו את יריבתם למאזן 2:0.

"אני גאה בקבוצה", אמר המאמן עמית שרף. "אחרי המשחק הלא טוב בשבוע שעבר במורסיה, אמרו עלינו שאנחנו לא ברמה. אבל יש לנו קבוצה שלא מורידה את הראש. יש לנו הרבה שחקנים ותיקים ומנוסים, כל אחד מוותר על האגו, והמשכנו לעבוד ולהילחם".

א.א.ק הייתה זו שפתחה היטב ובצורה חדה, וברחה ל-14:23 במעט יותר משבע דקות. אבל דווקא המחליפים בסגול הם אלו שהביאו את השינוי: נתנאל ארצי והאנס ואנוויין הריצו את חולוניה ל-3:19, והיוונים לא שבו עוד להוביל. הפער שהושג בסיום היה רחוק רק בנקודה אחת מיתרון השיא.

בעוד ג'סטין סמית' רשם עוד ערב שגרתי של 17 נקודות ב-80% מהשדה, ארצי הגיע לראשונה העונה לדאבל פיגרס במסגרת האירופית וקלע 16, וה-19 של האריס סיכמו את התצוגה ההתקפית הטובה ביותר שלו זה שלושה חודשים.

נתנאל ארצי, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
"לא לרמה"? תחשבו שוב. נתנאל ארצי/אתר רשמי, fiba.com

בשבוע הבא, אחרי שתארח במוצאי שבת את מכבי תל בליגת העל, תשוב חולון להונגריה - למשחק "ביתי" מול פרומיתאס. שרף מבטיח מעט יותר קדימה, ומפנטז על חזרה הביתה לפני סיום הטופ 16. "ההרגשה מדהימה, אבל זה מאכזב לנצח בלי הקהל ומתסכל שהם לא חווים את התחרות הזאת. יש עוד כמעט חודשיים עד למשחק הביתי האחרון מול מורסיה, והחלום שלי הוא שהדברים יחזרו עד אז לשגרה ונוכל לארח אותו בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully