וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פתח תקוה מרוצים משיבלי: "לא סתם עשינו הכל כדי שיצטרף"

31.1.2024 / 9:09

הקשר הצעיר שהושאל ממכבי חיפה כבש בבכורה וקבע 2:2 יוקרתי עבור המלאבסים נגד בית"ר ירושלים. מחמאות גם לעומר כץ שהצטיין, אך רז כרמי עשוי להגיע במטרה להתחרות על אפודת השוער הראשון

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:2/ספורט1

שביעות רצון בהפועל פתח תקווה מהתיקו 2:2 מול בית"ר ירושלים. במועדון החמיאו לשחקנים על כך שלמרות פיגור של שני שערים הם לא ויתרו והוכיחו אופי כשחזרו לשוויון. "הרבה משחקים העונה לא הוכחנו אופי, היינו טובים יותר ויצאנו בלי נקודות" קבע שחקן בקבוצה, "אבל לאחרונה אנחנו מבינים שמה שחשוב זה הנקודות ולהשיג אותן בכל דרך. זו נקודה חשובה מאוד במיוחד במשחק חוץ כל כך קשה".

מי שזכה למחמאות גדולות היה השוער עומר כץ שחזר לאחרונה מפציעה ומפגין יכולת מצויינת מאז ששב אל בין הקורות. למרות היכולת הטובה של כץ, בפתח תקווה רוצים לצרף שוער נוסף שיאתגר משמעותית את השוער הצעיר, כאשר רז כרמי ממכבי נתניה הוא המועמד המוביל. במקביל המלאבסים רוצים להתחזק בעוד שני שחקנים כשדניס אדנירן האנגלי המועמד המוביל לקישור.

שוער הפועל פתח תקוה עומר כץ. מאור אלקסלסי
שוב הצטיין. עומר כץ/מאור אלקסלסי

מלבד כץ, גם חמזה שיבלי זכה למחמאות אחרי שעלה מהספסל להופעת בכורה וכבש את ה-2:2 הדרמטי. בקבוצה מרוצים מאוד מכך שכבר במשחק הבכורה שלו הקשר הצעיר שמושאל ממכבי חיפה נכנס לעניינים: "חמזה שחקן מוכשר מאוד", אמרו במועדון, "לא סתם עשינו הכל כדי לשכנע אותו. הוא יוסיף לנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully