וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תוותר על החתמה של זר נוסף לטובת המענק ממשרד הספורט

31.1.2024 / 9:33

קלאודיו ספינלי שינחת בישראל בשעות אחר הצהריים ויחתום יהיה הזר הלפני-אחרון. הניצחון על נתניה נתן אוויר: "העומס עלינו ייחודי"

תקציר: מכבי נתניה - בני סכנין 1:0/ספורט1

בני סכנין לא תצרף עוד שני זרים לקבוצה, על מנת לקבל מענק על חמישה זרים במקום שישה. במועדון החליטו שהמענק הכספי חשוב מאוד לעתיד המועדון ולכן התקבלה החלטה שלא לשחק עם שישה זרים. הסגל של הקבוצה מונה כעת ארבעה זרים כשהמטרה היא לצרף עד תום חלון ההעברות זר נוסף בעמדה התקפית.

קלאודיו ספינלי שנמצא בפריז כעצירת מעבר בדרך לישראל, ינחת היום אחר הצהריים בישראל ויצטרף רשמית. בסכנין משוכנעים שקונסטנטינוס סוטיריו ששיחק כבר אתמול וגם ספינלי ישדרגו משמעותית את הקבוצה.

בסכנין נשמו לרווחה אחרי הניצחון 0:1 על מכבי נתניה אמש (שלישי). הלחץ במועדון הורגש היטב לאור התקופה האחרונה ובייחוד לאחר ההדחה מהגביע, אך הנצחון אתמול נתן קצת אוויר לסלובודן דראפיץ'. "נכון שכל הקבוצות תחת עומס, אבל מה שעובר עלינו הוא ייחודי", קבע שחקן בסכנין "הרבה שחקנים שלנו לא חזרו, יש הרבה פצועים והסגל גם ככה היה קצר מההתחלה. אין ספק שהניצחון אתמול היה קריטי כדי למנוע הידרדרות".

שחקן בני סכנין, קונסטנטינוס סוטיריו. ברני ארדוב
קצת אוויר לנשימה. סכנין חוגגת/ברני ארדוב

מי שזכה למחמאות גדולות היה מוחמד אבו ניל שממשיך להציג יכולת טובה ומפתיעה. בסכנין רוצים לצרף עוד שוער שיתחרה עם אבו ניל, אך הבהירו שהשוער שתפס את האפודה אחרי העזיבה של ניקולס האגן ימשיך לשמש כשוער הראשון של הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully