וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה לנבחרת הבוגרת: אופיר חיים דחה את ההצעות מליגת העל

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 16:10

מאמן נבחרת הנוער, שהוזכר כמועמד להפועל תל אביב, זוכה להערכה רבה בהתאחדות ומאמין שיתקדם בעתיד לאימון הנבחרת הצעירה והבוגרת: "זה מחמיא, מתכוון לכבד את ההסכם עם ההתאחדות, גאה מתמיד לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית", הבהיר בהודעה שפרסם

שחקני נבחרת הנוער חוגגים את ההעפלה לחצי גמר מונדיאליטו/צילום: ההתאחדות לכדורגל

אחרי שהוזכר בתקופה אחרונה כמועמד למספר קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב אחרי פיטוריו של בורחה למה, אופיר חיים הבהיר היום (שלישי) שאין בכוונתו לעזוב את תפקידו כמאמן נבחרת הנוער, עמה הגיע להישגים מצוינים.

חיים הבין כי האדומים רציניים מאוד לגביו, אך לאחר התלבטות והתייעצות עם סביבתו החליט להישאר בהתאחדות, גם מפני שהבין שבהתאחדות לכדורגל רואים בו כמאמן העתיד של הנבחרות שיילך ויתקדם בהמשך לנבחרת הצעירה והבוגרת.

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 ענאן חלאילי עם אופיר חיים. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
טיפח כמה מהכוכבים העולים בישראל. אופיר חיים/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

"בתקופה האחרונה קיבלתי מספר פניות ממועדונים מובילים בליגת העל", כתב היום חיים, שסחף את ישראל למקום השלישי באליפות העולם, "זה מאוד מחמיא , אך אני מרוכז כל כולי בקידום הדור הצעיר ובמשימה הקרובה של נבחרת הנוער במטרה להעפיל שוב לאליפות אירופה.

"הודעתי ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ומנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג שאני מתכוון לכבד את ההסכם שלי בהתאחדות לכדורגל. גאה יותר מתמיד לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית. אל אל ישראל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully