וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו אישר: "סק אמור לשחק במשחק העונה". רכש? "הכל יכול להיות"

30.1.2024 / 11:05

לפני באר שבע, מאמן מכבי חיפה התייחס לחזרתו של הבלם מאליפות אפריקה: "אשמח שגם שואו יודח". על לסובוי: "הוא עדיין לא חתם. התפנה מקום של זר, אנחנו עובדים בשקט"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע מחר (20:30). אחרי ההפסד למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו והמותחן המביך מול הפועל כפר סבא בגביע המדינה במשחק הראשון מאז עזיבתו של צ'ארון שרי, האלופה תצא לרצף משחקים קשים במיוחד בטרנר, כשאחרי המשחק בבירת הנגב יחכה לה משחק העונה מול המוליכה, ביקור בטדי אצל בית"ר ירושלים ואז חזרה לאירופה למשחק מול גנט בפלייאוף הקונפרנס ליג.

"החצי הראשון נגד כפר סבא היה טוב, אבל הורדנו רגל מהגז", שחזר דגו בפתח דבריו. "ה-2:1 נתן להם ביטחון. אנחנו חזקים במצבים נייחים השנה ולא מאפיין אותנו לספוג שערים כאלה. לא רצינו להיראות כמו שנראינו בחצי השעה האחרונה של החצי השני, אבל הכי חשוב שנתקן את זה במשחקים הבאים".

על חזרתו של עבדולאי סק: "אנחנו צריכים כל שחקן, אשמח שגם אנגולה תודח וששואו יצטרף. סק אמור להיות זמין למכבי תל אביב. הוא שחקן מאוד חשוב, וניגע בזה אחרי המשחק נגד באר שבע".

על דניל לסובוי: "הוא עדיין לא חתם פה, אני מכבד את השחקנים שנמצאים פה כרגע, רק בהם אני רוצה להתעסק כרגע. הכל יכול להיות. התפנה לנו מקום של זר, ואנחנו עובדים בשקט. כרגע אין לנו אף אחד ומי שנמצא כרגע בחדר ההלבשה הכי חשוב".

על עלי מוחמד וליאור רפאלוב: "אנחנו נמצאים בעומס לא פשוט ובסוף יצא טוב שניצחנו ולא השתמשנו בהם. שניהם אמורים להתאמן היום ונראה אם הם יפתחו או יעלו מהספסל".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
פוגש יריבה לוהטת. מסאי דגו/דני מרון

על סוף פודגוראנו: "סוף ילד מדהים, הוא לא משחק הרבה אבל בכל אימון נותן 200 אחוז. הכי שמחתי בשבילו בעולם, גם הגול וגם הבישול. הוא תמיד נותן הכל עבור הקבוצה. הוא עבר פציעה קשה. הוא בוגר, עקשן, מקצוען ואני מאוד שמח בשבילו".

על המשק נגד באר שבע: "כולם יודעים מה זה טרנר, במיוחד בתקופה שהם נמצאים בה. הם ברצף מדהים. אני מכבד כל יריבה, אבל בסוף צריך להתעסק רק בנו. השחקנים יודעים שאם נבוא אמיצים ובגישה נכונה, דברים יהיו תלויים בנו. יהיה משחק טוב ומעניין, משחק חוץ בטרנר תמיד יוצר אווירה סביב המשחק, אבל אני סומך על השחקנים שלי והם יודעים מה המשמעות של המשחק".

שון גולדברג הוסיף: "לאורך השנים האחרונות יש משחקים ברמה גבוהה בינינו ואם אין רמה, אז יש אינטנסיביות ואנרגיות. אנחנו מגיעים למשחק קשה, הם בפורמה טובה, בסוף זה שלוש נקודות כמו כל משחק בליגה אבל אנחנו באים מוכנים. זה כיף לראות את הצעירים, הם רעבים ורוצים ללמוד, הם מקבלים צ'אנס מהמאמן וזה מבורך מבחינתי. הם מראים את היכולות שלהם, מבחינתם השמיים זה הגבול. זה מדהים מבחינתי ואני שמח בשבילם. לא משנה מי ישחק במרכז ההגנה, תמיד נעזור למכבי חיפה להצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully