וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאושרת מהחזרה המוקדמת של סק: "חיכינו לו, טוב לקבל אותו"

30.1.2024 / 8:05

הבלם צפוי להגיע לישראל בימים הקרובים ולגרום למסאי דגו כאבי ראש חיוביים לקראת משחק העונה: "שחקן אדיר שתמיד טוב לקבל". במועדון מחכים לתשובה הסופית של דינמו מוסקבה בעסקת לסובוי, ומקבלים החלטות בנוגע לבן שימול וגרייס שחזרו מהשאלה

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

במכבי חיפה מצפים לשובו של עבדולאי סק ומעריכים שתוך כמה ימים ינחת בישראל ויוכל לעמוד לרשותו של דגו במשחק העונה מול מכבי תל אביב ביום שני.

בחיפה לקחו בחשבון היעדרות ממושכת יותר של סק והעריכו שסנגל תגיע לפחות לחצי הגמר, אבל הופתעו לטובה. הבלם רשם טורניר טוב מבחינתו וישדרג משמעותית את ההגנה. לדגו יהיו כאבי ראש חיוביים לאור הכניסה של לורנצו שימיץ' ועילי פיינגולד לעניינים בשבועות בהם סק נעדר. "תמיד טוב לקבל שחקן כמו סק בחזרה, זה ברור", אמר שחקן בקבוצה, "הוא בלם אדיר ואנחנו מחכים לו".

דין דוד עם עבדולאי סק שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
חיכו לו. סק עם דין דוד/מאור אלקסלסי

במקביל, בחיפה מחכים לתשובה סופית מדינמו מוסקבה לגבי שאילתו של דניל לסובוי. הירוקים מעוניינים מאוד בשחקן אך לאור הבעיה בהעברת הכסף, מחכים לתשובה בנוגע להצעה לקבל אותו בהשאלה עם אופציית רכישה.

מי שיחלו להתאמן עם הקבוצה הם זיו בן שימול וניתאי גרייס שחזרו מההשאלה בהפועל עפולה. גרייס יתאמן יחד עם שלושת השוערים בקבוצה הבוגרת, אך צפוי לשחק בקבוצת הנוער. לגבי בן שימול תתקבל בימים הקרובים החלטה האם להשאירו בסגל או להשאיל אותו לקבוצה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully