וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שאנחנו עוברים עם השופטים ובית הדין, יותר קשה מהכדורגל"

30.1.2024 / 6:25

בבית"ר רותחים על ההחלטה להעמידם לדין על דגל "כך" שהונף ביציע, בזמן שקבוצות אחרות לא נענשו על אותה עבירה: "מפרקים אותנו". בינתיים היחסים בין אברמוב לקהל מגיעים לנקודת רתיחה

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (שלישי, 20:00, ספורט4) את הפועל פתח תקוה בטדי, במשחק שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי להתברג בפלייאוף העליון. במשחק הליגה האחרון ניצחה בית"ר 0:1 בחוץ את הפועל תל אביב ובמועדון יודעים שרק סדרת ניצחונות תוכל לשנות את מצבם.

יוסי אבוקסיס לא תירגל הרכב בשל המצב הפיזי הירוד של חלק מהשחקנים ורק היום יוחלט על ה-11, כאשר נראה כי ישנה התלבטות בין 4 ל-5 שחקני הגנה. אם בית"ר תעלה במערך עם ארבעה בהגנה, דן עזריה יפתח בקישור.

במועדון כעסו על העובדה שיעמדו לדין על דגל תנועת "כך" שהונף ביציע ואמרו כי קהלים של קבוצות אחרות תלו את אותו הדגל ולא הועמדו לדין. "מה שאנחנו עוברים השנה מול השופטים במגרש ובבית הדין יותר קשה מהכדורגל עצמו. מפרקים אותנו".

ברק אברמוב בעלים בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
רגע של משבר? אברמוב/שלומי גבאי

סוכנים שפנו לבית"ר בניסיון לעניין אותם בשחקנים זרים, קיבלו מסר כי רק לאחר המשחק הערב יתקבלו החלטות בנוגע לרכש.

ברקע הקהל רותח על כך שהקבוצה לא התחזקה והיחסים בין אברמוב לאוהדים מתחילים לקבל תפנית שלילית, עם טענות קשות של הקהל על רמת ההשקעה בקבוצה וחשש שהדברים עלולים לחלחל לקיץ ולהוביל לחרם מנויים. אוהדים שלחו לבעלים עשרות הודעות בעניין ונראה כי הבעלים יהיה חייב לבצע צעדים בוני אמון כדי לשנות את המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully