וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר היווני: הפועל חולון "מארחת" את א.א.ק אתונה במפגש פיקנטי

29.1.2024 / 20:00

אחרי שיתוף הפעולה שבוטל, שתי הקבוצות ייאבקו בשלישי (19:00) על ניצחון ראשון וגורלי בטופ 16. ג'ורדן מקריי וג'סטין טילמן מחכים ליריבה הוותיקה שהם מכירים מישראל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

בעולם מתוקן, היכל הטוטו בחולון היה מתמלא מחר (שלישי, 19:00) לכבוד המשחק הגורלי בטופ 16 של ליגת האלופות בין הפועל חולון לא.א.ק אתונה. בעולם פחות מקולקל, המשחק הזה היה אמור להתקיים באולמם של היוונים. ובעולם המציאותי, שתי הקבוצות ייפגשו בסומבטהיי שבהונגריה.

בשבועות הראשונים לאחר פרוץ המלחמה, כשהיה ברור כבר שהקבוצות הישראליות לא יוכלו לארח את משחקיהן בארץ, הזמינה א.א.ק את החולונים להשתמש במתקנים שלה. היו רבים שראו בכך ניסיון כושל למסע יחסי ציבור, לאור המתקפה של אוהדיה על הפועל ירושלים בעונה שעברה; כך או כך, התנגדות הקהל, הידוע בתמיכתו בפלסטינים, הובילה את הקבוצה לחזור בה ולבטל את ההזמנה, לאחר שה-BCL כבר הודיעה באופן רשמי על המהלך.

א.א.ק מגיעה למשחק הזה בעיצומו של משבר, ובונה על אפקט הזעזוע. היא מדורגת במקום השישי בליגה היוונית עם מאזן שלילי של 9:7, ובשבוע שעבר פתחה את הטופ 16 בהפסד דרמטי 80:79 לפרומיתאס. התוצאות החלשות הובילו לחילוף על הקווים: המאמן הוותיק ז'ואן פלאסה פוטר, והוחלף בידי מאמן ותיק לא פחות - איליאס זורוס היווני.

בהופעת הבכורה שלו על הקווים גברו הצהובים-שחורים על קארדיטזה. באתונה משחקים שני "אקסים" של הליגה הישראלית: הסקורר המוביל שלה הוא ג'סטין טילמן, שהופיע בעבר בגלבוע/גליל, הפועל תל אביב והפועל חיפה (15.6 נקודות למשחק), וג'ורדן מקריי, שכיכב אשתקד בהפועל תל אביב, עומד על 13.3 נקודות בערב.

ג'ורדן מקריי, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
שוב פוגש את חולון, הפעם במדי הקבוצה היוונית. מקריי/דני מרון

בצד הסגול, אחרי התבוסה במורסיה תיאלץ חולון להופיע שוב עם קו אחורי חסר. ניב משגב חזר לפעילות, והפעם הגיע תורו של דיאונדרה ברנס להיעדר, בגלל נקע בקרסול שספג בניצחון על הפועל אילת בליגת העל.

"המשחק מול א.א.ק הוא משחק מפתח, שאנחנו צריכים להגיע אליו ברמת המוכנות המקסימלית", אמר המאמן עמית שרף. "א.א.ק היא מהקבוצות המוכשרות במפעל, בהובלת ברנדון נייט, שבמשך שנים היה רכז מוביל ב-NBA. נהיה חייבים ללחוץ את הכדור ולגרום ליריבים לשחק מחוץ לאזור הנוחות שלהם.

"מבחינה התקפית, נצטרך להיכנס למשחק הרבה יותר טוב ממה שעשינו במורסיה, שם איפשרנו יותר מדי פעמים לגארדים היריבים לשבש את תחילת ההתקפה שלנו. זה אתגר לא פשוט, אבל מאמינים שנוכל לבוא כיחידה אחת שהולכת ומשתפרת ולחזור עם הניצחון החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully