וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל לאוהדי מכבי נתניה: "ננקוט צעדים נגד מי שפוגע במועדון"

29.1.2024 / 18:30

בעלי הקבוצה התייחס לשירים וקריאות במשחקי הקבוצה אשר "חורגים מלשון החוק": "אין סיבה ששירים שנשמעו נגד טועמה יישמעו במשחקי המועדון. אם לא תהיה ברירה, נפעל כפי שפעלנו בנושאים אחרים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

העונה ההפכפכה של מכבי נתניה קיבלה יציבות מסוימת בתקופה האחרונה אחרי הפיטורים של רן קוז'וך ומינויו של גיא צרפתי לאיש על הקווים. מאז שמונה עוזרו לשעבר של ברק בכר במכבי חיפה ובכוכב האדום בלגרד, ליהלומים 2 הפסדים בלבד בכל המסגרות ב-8 המשחקים האחרונים, כשבשבוע שעבר, הם עלו לסיבוב הבא בגביע המדינה אחרי ניצחון 1:2 על כפר קאסם.

בעלי הקבוצה, אייל סגל, לקח פסק זמן מרצף המשחקים והעונה של נתניה ופנה לאוהדי ואוהדות הקבוצה אחרי שירים וקריאות שנשמעו באצטדיונים במשחק הקבוצה אשר לא תאמו את רוח המועדון: "אוהדות ואוהדים יקרים, 116 ימים חלפו מהאסון הגדול ביותר שחוותה הציונות מעודה... ספורט בכלל וכדורגל בפרט, הם הפלטפורמה הראויה ביותר לאחד, לקרב ולהסיר מחיצות - בין מגזרים, דתות ולאומים. במשחקים האחרונים ובלי קשר לנעשה במגרש, הוכנסו לרפרטואר השירים באצטדיון מילים ומשפטים שחורגים מלשון החוק ובעיקר מהרצון של כולנו לאחד את השורות".

הפנייה המלאה של אייל סגל לאוהדות ואוהדי מכבי נתניה

סגל הוסיף והתייחס ספציפית לקריאות נגד סלים טועמה, מאמנה הזמני של הפועל תל אביב: "סלים טועמה, אחד מגדולי הכדורגלנים שגדלו בישראל, הוא ומשפחתו הם סמל לדו קיום במדינה... ואין סיבה ששיר שנשמע בעבר באצטדיונים אחרים, יישמע במשחקי המועדון. אני תפילה שלא נזדקק לפעול כנגד אלו שפוגעים שתדמית המועדון, אך אם לא תהיה ברירה, ננקוט צעדים, כפי שפעלנו בנושאים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully