וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכבי חיפה: "ציפינו לשמוע דברים יותר ברורים מדיא סבע"

29.1.2024 / 13:24

מנכ"ל מכבי חיפה בכנס השותפות של ההתאחדות: "יש פער שפגע בשני הצדדים". ג'אבר: "על כל ציוץ צריך לחשוב 10 פעמים"

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

ההתאחדות קיימה היום (שני) כנס שותפות בכדורגל הישראלי במתנ"ס אום אל פאחם, לפני הגרלת שמינית גמר גביע המדינה. אחד הגורמים שדיברו באירוע היה מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, שאף התייחס לסאגת דיא סבע שהודח מסגל הקבוצה בעקבות פוסט שנוי במחלוקת שפרסמה אשתו, על רקע המלחמה.

"אף אחד לא הכין אותנו לסיטואציה הזאת, כולנו נתקלנו במציאות שהתהפכה על פניה מה-7 באוקטובר והפכנו לחברה הרבה פחות סבלנית. צריך לשים לב למשמעות של כל מילה שאנחנו אומרים ולמילה הזאת יש ערך", אמר עובדיה. ""גם בתחושות שלנו, העניין עם דיא סבע לא נוח למכבי חיפה וההתמודדות לא פשוטה, אבל זה חלק מהדברים שאיתם צריך להתמודד מועדון כדורגל. חלק גדול מאוהדי מכבי חיפה מגיעים מהמגזר שאנחנו מאוד מחבקים, אבל ציפינו לשמוע דברים יותר ברורים מצד השחקן. יש פער שפגע בשני הצדדים, יש חלק שנפגע מהאמירה וחלק שהיה רוצה לראות את דיא משחק. אני מזכיר שמדובר בעניין לא פתור".

שחקן מכבי חיפה מחמוד ג'אבר. מאור אלקסלסי
"על כל ציוץ צריך לחשוב 10 פעמים". מחמוד ג'אבר/מאור אלקסלסי

בפאנל השתתף גם קשר מכבי חיפה ונבחרת ישראל, מחמוד ג'אבר, שאמר: "זה כבוד לכל שחקן ללבוש את החולצה של הנבחרת. אני חושב שהמטרה של כל שחקן בארץ היא לייצג את הנבחרת ולהיות שותף להישגים. מכיתה ז' גדלתי בין יהודים, הייתי בבית ספר יהודי כל השנים האלה ואף פעם לא הרגשתי בצד. תמיד הייתי חלק".

ג'אבר דיבר גם על כך שאוהדים ציפו משחקנים ערביי ישראל לגנות את טבח ה-7 באוקטובר: "בתור שחקן במועדון גדול, על כל מילה וכל ציוץ אתה צריך לחשוב 10 פעמים לפני שאתה מעלה את זה, כי כמו שעבאס אמר - מילה אחת שאתה רוצה להעביר והאוהדים יבינו לא נכון, תביא את מה שחשבת לכיוון לא טוב ולא נכון. כשאתה רוצה להעביר מסר אתה צריך להתייעץ עם מי שמבין בזה ולהעביר מסר שיהיה ברור ומובן לכולם. קרו לנו מקרים כאלה וצריכים ללמוד מזה. פשוט להעביר מסר של דו קיום וזה הכל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ירדן לעאל יבלונקה. מרכז פרס לשלום ולחדשנות,
ירדן לעאל יבלונקה/מרכז פרס לשלום ולחדשנות

ירדן לעאל יבלונקה,סמנכלית מרכז פרס לשלום ולחדשנות: "ה-7 באוקטובר המיט עלינו כחברה אסון מאוד גדול שאנחנו עוד צריכים ללמוד איך להשתקם ממנו, אנחנו נשתקם אבל זה יקח זמן, אך בתוך האסון הזה יש איים של תקווה, ואחד מהם הוא במערכות היחסים שראינו ואנחנו עדיין רואים בין החברה היהודית והחברה הערבית בישראל.

"אנחנו נמצאים בקו פרשת מים, ואם נעשה את הדבר הנכון אנחנו יכולים להגיע לאזרחות המשותפת שכולנו ייחלנו להגיע אליה. אנחנו ב-3 וחצי החודשים האחרונים רואים אחריות יוצאת דופן של המנהיגות בחברה הערבית (כולל ראשי רשויות שחלקם פה) סולידריות, וגם שותפות גורל - יש אזרחים ערבים שנפגעו, נרצחו וגם נחטפו ב-7 באוקטובר. יש לנו פה הזדמנות לטפח ולראות את החיים המשותפים שכולנו מייחלים להם, ואין ספק שפעילות הכדורגל היא כלי מרכזי בדבר הזה. אנחנו נעשה את ההתאמות הנדרשות בפעילות הבית ספרית ונעניק את המענה הרגשי שהתלמידים והתלמידות זקוקים להם, וכמובן שלא נוותר על השותפות הזו ולא נוותר על העשייה המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully