וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי רנדולף: "יודע שאני מסוגל לקלוע, אבל אני חושב קודם על ההגנה"

29.1.2024 / 10:07

הפועל ירושלים סימנה וי נוסף, לאחר שחזרה ממינוס 13 לניצחון בבאר שבע, ויוצאת לבלגרד לקראת המשחק ה"ביתי" מול קרשיאקה בטופ 16. ברינטון למאר אמור לשוב ולשחק

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

שוב פיגור דו ספרתי, שוב התעוררות במחצית השנייה, שוב קאמבק. הפועל ירושלים רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה השביעי ברציפות בכל המסגרות, השישי בליגת העל והחמישי תחת המאמן איליאס קאנדזוריס, כשחזרה מבאר שבע עם 74:79.

ברינטון למאר, שטס לארה"ב מסיבות אישיות, הותיר למעשה את קבוצתו עם ספידי סמית' כרכז יחיד. סמית' לקח ארבע זריקות בלבד ב-31 דקות, אבל מסר שבעה אסיסטים, ומי שהופקד שוב על ההוצאה לפועל היה ליוואי רנדולף. הפעם לא נדרש ממנו סל ניצחון, והוא קלע 22 נקודות.

באמצע הרבע השני העלה גלעד לוי את באר שבע ליתרון שיא של 23:36, אבל רובו נמחק עוד לפני הירידה להפסקה. בניגוד למשחק בשבוע שעבר בפריסטרי, שבו ספגו האדומים 46 נקודות במחצית הראשונה ועצרו את יריבתם היוונית על 20 בשנייה - הפעם אפשר היה להבחין בהבדל דרך הסקור שלהם עצמם: 32 נקודות ב-20 הדקות הראשונות, ו-47 ב-20 האחרונות. ובכל זאת, את רוב הקרדיט נתנו בקבוצה למשחק ההגנה.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. דני מרון
ועכשיו - משחק מפתח בבלגרד. ליוואי רנדולף/דני מרון

"אני יודע שאני מסוגל לקלוע, אבל חושב קודם כל על ההגנה", אמר רנדולף. "נכנסנו לקצב דרך ההגנה", הסכים קאנדזוריס, "זה היה משחק קשה עבורנו, מבחינה מנטלית ומבחינה פיזית, ופתחנו בצורה לא טובה".

ביום רביעי - כנראה עם למאר בחזרה איתה - "תארח" ירושלים את פינאר קרשיאקה בבלגרד, במסגרת המחזור השני של הטופ 16 בליגת האלופות. "לא קל להתנהל עם רצף כזה של משחקי חוץ, וגם קרשיאקה זה כמו משחק חוץ עבורנו, אבל אלה הם חיינו ואנחנו צריכים להסתגל", סיכם המאמן היווני.

ניצחון נוסף יניב לאדומים תועלת כפולה בקרב על הכרטיסים לרבע הגמר: הוא יעלה אותם למאזן 0:2, וגם יוריד את הטורקים ל-2:0 אחרי שכבר הפסידו בבית בהארכה לטנריפה. קרשיאקה מגיעה בתנופה אחרי שהביסה אתמול את אנאדולו אפס 81:99 בליגה, הודות ל-29 נקודות של ויטו בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully