וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הרוסית: "העסקה נפלה, לסובוי לא יעבור למכבי חיפה"

29.1.2024 / 8:20

על פי הדיווחים "הבעיה בהעברת הכסף לא נפתרה ושחקן הכנף יסיים את העונה בדינמו מוסקבה". בחיפה עדיין מקווים להשאלה

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

בתקשורת הרוסית טוענים הבוקר (שני): "דניל לסובוי לא יעבור למכבי חיפה ויסיים את העונה בדינמו מוסקבה". באתר football24 הוסיפו: "לסובוי כבר התחיל בתהליך של קבלת אזרחות ישראלית, אבל בגלל הסנקציות נגד הבנקים ברוסיה, העסקה נפלה".

לסובוי שהה בישראל קרוב לחודש וכל הפרטים של העסקה סוכמו. מכבי חיפה הייתה אמורה להעביר לדינמו מוסקבה כמיליון יורו על שחקן הכנף והוא סיכם את תנאיו, אבל הירוקים נתקלו בבעיות בהעברת הכסף בגלל הסנקציות שהוטלו על רוסיה בעקבות המלחמה באוקראינה.

אתמול לסובוי עזב את ישראל כדי להצטרף למחנה האימונים של דינמו, בה כמובן יש לו חוזה. ב- rusfootball כתבו הבוקר: "לסובוי לא יעבור למכבי חיפה בזמן הקרוב. על פי מקור שמעורה בפרטים, הוא ימשיך עם דינמו למחנה האימון השני שלה לקראת החזרה מהפגרה".

לפי גורמים במכבי חיפה מדובר בימים מכריעים והם מחכים לתשובה סופית מדינמו מוסקבה אם היא מסכימה למתווה השאלה. העברת הכספים לא צפויה להתבצע לאחר שבחיפה לא השיגו את כל האישורים הדרושים כדי להבין שצעד כזה לא יעמיד אותם בפני סנקציות. אם הרוסים יסכימו למתווה ההשאלה, הקשר יחזור לישראל ויחתום. אם הרוסים יסרבו, העסקה תיפול סופית.

דניל לסובוי במדי ארסנל טולה. Epsilon, GettyImages
"ימשיך עם דינמו למחנה האימון השני לקראת החזרה מהפגרה". לסובוי/GettyImages, Epsilon

לסובוי בן ה-26 רשם העונה 8 הופעות בדינמו מוסקבה בליגה ו-5 נוספות בגביע. הוא שיחק בעבר גם בארסנל טולה ובקבוצת המילואים של זניט סנט פטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully