וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל מחדש: מכבי חיפה שרדה "סיוט" ומאושרת מהספתח של חמד

29.1.2024 / 8:05

במועדון הודו כי "השחקנים היו נינוחים מדי" ויודעים כי נאיביות הגנתית דומה תביא להפסד מול באר שבע: "חייבים להיות הרבה יותר חדים". החלוץ הוותיק זכה למחמאות ("גם על רפאלוב אמרו שזו חזרה רגשית בלבד"), הירוקים מחכים להתפוצצות של פודגוראנו

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

ביקורת במכבי חיפה על המחצית השנייה מול הפועל כפר סבא. במחצית ביקש מסאי דגו משחקניו להבקיע את השער השלישי כדי לסיים את המשחק בסיבוב ח' של גביע המדינה, אך הירוקים הסתבכו והגיעו להארכה מול היריבה מתחתית הליגה הלאומית, לפני שניצלו עם 3:6 דרמטי.

"משחק הכי קל שיש הפכנו לסיוט", אמר גורם בקבוצה. "השחקנים היו נינוחים מדי ביתרון של שני שערים והתוצאה הייתה הסתבכות מיותרת". דגו עצמו נראה מאוכזב מאוד בסיום ואף דיבר על התחושות הלא טובות. יחד עם זאת בחיפה יודעים שהמטרה היתה קודם כל לעבור, ועל כן צלחה האלופה את המשימה.

לא מעט שחקנים זכו למחמאות, בעיקר בחלק הקדמי. אחד מהם היה תומר חמד שבבכורה המחודשת כבש צמד והיה נראה חד מאוד. "גם על ליאור רפאלוב אמרו שזו חזרה רגשית בלבד", קבע אותו גורם. "תומר גם יכול לתת משחקים טובים מאוד ולתרום לקבוצה. הרבה אנשים כנראה שכחו שהוא מהחלוצים הכי בולטים בעשור האחרון".

תומר חמד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
יש לו הרבה מה לתרום. חמד/קובי אליהו

גם ענאן חלאילי וסוף פודגוראנו זכו למחמאות גדולות. בחיפה מחכים להתפוצצות של השני ומקווים שהיכולת הטובה, השער הנהדר והבישול ישחררו אותו כעת ויביאו אותו להציג את היכולת שמצפים ממנו. גם גדי קינדה קיבל מילים טובות.

בצד ההגנתי היו בחיפה מלאים בביקורת, ובצוות המקצועי יבקשו מהשחקנים לחזור ליכולת ההגנתית שאפיינה את הקבוצה המחזורים האחרונים. "נאיביות הגנתית כזו תביא לכך שלא ננצח נגד באר שבע", קבע שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים להיות הרבה יותר חדים הגנתית".

עוד בוואלה!

משחק סוף: מכבי חיפה עלתה לשמינית הגמר עם 3:6 על הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
סוף פודגוראנו, מכבי חיפה. קובי אליהו
בקרוב הפריצה הגדולה? פודגוראנו/קובי אליהו

בחיפה ינסו להכשיר את ליאור רפאלוב למשחק הקרוב בעוד יומיים, כאשר עלי מוחמד ישוב גם הוא ואף צפוי לפתוח בהרכב.

לאימוני הקבוצה יצטרפו הקשר זיו בן שימול והשוער ניתאי גרייס שסיימו רשמית את תקופת ההשאלה בהפועל עפולה, לבקשת הקבוצה מהלאומית. גרייס יתאמן עם הבוגרים, אך בפועל יהיה שוער קבוצת הנוער, בעוד בן שימול עשוי להישאר בסגל וייתכן גם שייצא להשאלה נוספת בקבוצה מליגת העל - בעפולה טענו כי ויתרו על בן שימול מכיוון שסגנון המשחק שלו מתאים יותר לליגת העל ולא לליגה הלאומית שכוללים מאבקים פיזיים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully