וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסובוי עזב את ישראל ומחכה להכרעה, מכבי חיפה אופטימית

28.1.2024 / 10:35

שחקן הכנף יצא לחופשה פרטית על רקע הסחבת בעסקה, במועדון מאמינים שדינמו מוסקבה תסכים למתווה החדש ושההתאחדות תאשר את רישומו כישראלי. דגו הזהיר את השחקנים לפני כפר סבא: תחזרו לבסיס

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

דניל לסובוי עזב את ישראל לחופשה פרטית במהלכה יחכה להחלטה הסופית של מכבי חיפה ודינמו מוסקבה בעניינו. שחקן הכנף הרוסי שאשתו בעלת שורשים יהודיים, העביר את כל המסמכים הדרושים ובחיפה אופטימיים לגבי הסיכוי לקבל אישור מההתאחדות שישחק על תקן ישראלי.

בכל מקרה העזיבה של צ'ארון שרי תאפשר לרשום את לסובוי על תקן זר אם רישומו כישראלי לא יאושר. כידוע, המכשול העיקרי בעסקה הוא העברת הכספים לקבוצה הרוסית בשל חשש של מכבי חיפה מסנקציות. הירוקים מנסים לפתור זאת אל מול הבנקים בישראל, אבל מקווים שהרוסים יתרצו בנוגע לתוכנית החלופית שתעביר את לסובוי לחיפה בהשאלה עד תום העונה ובסיומה תתבצע עסקת רכישתו. בצוות המקצועי של חיפה הבהירו להנהלה שהם משוכנעים שמדובר בחיזוק משמעותי וזאת לאחר שהשחקן ערך אימונים אישיים עם אנשי הצוות המקצועי ומאמני הכושר.

דניל לסובוי ארסנל טולה. GettyImages
ממשיך לחכות. לסובוי/GettyImages

ללא לסובוי, הקבוצה תעלה הערב (ראשון, 20:30) למשחק גביע המדינה נגד הפועל כפר סבא. מסאי דגו הזהיר את חניכיו משאננות והבהיר להם שלמרות זהותה של היריבה מליגת המשנה, הם יהיו חייבים לפתוח עם לחץ גבוה ולחזור לבסיס שהוביל אותם לחמישה ניצחונות ליגה רצופים. דגו יעניק מנוחה לחלק מהשחקנים, כאשר ענאן חלאיילי ופייר קורנו צפויים לחכות על הספסל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully