וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מוכנה לאקזיט הבא וחוגגת: "זיו לא רואה בעיניים"

28.1.2024 / 7:47

אחרי מכירת קאסה, במועדון נערכים לגזירת קופון על פרדה בקיץ. המאמן הימר, ניצח והתפייט: "רכש? רק ההבטחות של אשתי מעניינות"

צפו בתקציר: הפועל ירושלים גברה 0:2 על הפועל תל אביב והדיחה אותה מגביע המדינה/ספורט1

מי שראה את ההרכב של הפועל ירושלים למשחק הגביע אתמול (שבת) בטדי נגד הפועל תל אביב, הרגיש שזיו אריה לא שם את כל מה שיש לו על המשחק הזה. אבל המשחק הסתיים עם ניצחון, והמאמן הסביר בסיום כי חלק מההחלטות נבעו מאילוצים, עומסים ופציעות וגם במועדון הודו: "זה זיו, יש משחקים שהוא לא עושה את החשבונות האלה, לפעמים הוא לא רואה בעיניים ועולה רק עם מי שרענן ב-100 אחוז. זה מסוכן, אבל אתמול זה ניצח את המשחק. זה הכי חשוב בגביע".

השער הראשון של ירושלים שבר את הפועל תל אביב, שאוהדיה באותו הרגע גם החלו למחות נגד המאמן בבוטות. ההארכה הייתה בשליטה של קבוצה אחת. מי שזכה למחמאות גדולות הוא איינאו פרדה, שנמצא בעונה נפלאה. הרבה הרימו גבה שדווקא ליאור קאסה נמכר בשלב הזה ולא הוא, אך נראה שגם הוא בקיץ יסיים את חלקו בהפועל ירושלים והמועדון יגזור גם עליו קופון ראוי.

שחקן הפועל ירושלים איינאו פרדה. ברני ארדוב
עוד עסקה גדולה בדרך. איינאו פרדה/ברני ארדוב

זיו אריה אמר בסיום: "חצי ראשון עד הדקה ה-38 היה מג'עג'ע, אחרי זה עשינו כמה שטויות, הפועל תל אביב הגיעו לכמה מצבים והיה לנו קצת מזל. עם החילופים בחצי השני וההארכה נראינו יותר טוב והגיע לנו לנצח".

כשנשאל האם קיבל הבטחות לרכש ענה כמו שזיו אריה יודע לענות: "ההבטחות שמעניינות אותי זה רק ההבטחות של אשתי. אני לא מחפש הבטחות, יש לנו סגל טוב ושחקנים טובים, אם נמצא משהו טוב נתחזק ואם לא, נמשיך עם מה שיש לנו".

במועדון רוצים להתחזק עד לתום החלון בשחקן זר להתקפה ומאמינים שיצליחו לעשות זאת, כשקשר ראשון לציון אוהד אלמגור עדיין חזק על הפרק ובמועדון מנסים לרכוש אותו. עם כל הכבוד לגביע, הקבוצה בשלב זה מסובכת במאבקי תחתית בליגת העל ומחכים לה במשחקים הקרובים מכבי תל אביב בבלומפילד, דרבי ירושלמי והפועל חיפה בחוץ, כך שצפויה לה דרמה לא פשוט בחלק התחתון של הטבלה עד שתגיע לחוף מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully