וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק פראיירים לא מנצחים משחק כזה": בית"ר כועסת וחשה פספוס

28.1.2024 / 6:30

בבית"ר כעסו על נאאל עודה, אך מבינים שבלי קשר אליו הייתה להם הזדמנות גדולה לנצח את באר שבע ולעבור שלב. עדיין לא ברור האם יקודמו המגעים להעברת איתמר שבירו, החלטה סופית בימים הקרובים

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים ירדה מהמשחק אמש (שבת) בטרנר עם תסכול מהשופט נאאל עודה, שלא שרק לפנדל ברור על עדי יונה בתחילת המשחק וקיבל החלטות בעייתיות נוספות לאורך המשחק. במועדון הרגישו גם תחושת פספוס אחרי משחק שבו הקבוצה הצליחה לבטל את הפועל באר שבע במשך רוב הדקות, אך לא הצליחה לייצר מספיק מצבים ולהכריע את המשחק. "יצאנו פראיירים, מי שלא פראייר יודע לנצח משחק כזה", אמרו במועדון.

בית"ר משלמת את המחיר על הסגל הקצר בלא מעט משחקים העונה. פרד פריידיי עורך אימונים קלים כבר תקופה כדי להחלים מהפציעה ורואים את זה בתנועה שלו, טימו מוזי עולה פצוע משחק אחרי משחק כי אין אלטרנטיבה, הרכש שהיה צריך להגיע ב-10 בינואר או בקיץ לא הגיע והמועדון ממשיך להרגיש את ההשלכות לכך.

ללא שינויים בסגל, כנראה שלא יהיה פלייאוף עליון. לקבוצה מחכים כעת שמונה משחקים כששלושה מהם נגד שלוש המובילות, ומה שיש להם כרגע פשוט לא מספיק טוב, איך שלא מסדרים את זה. "זה נראה קופת חולים כאן בזמן האחרון, כל שחקן שני לא יכול לעשות מאמץ באימון כי יש לו כאבים. מורידים עומסים, נחים. כולם נותנים את כל מה שיש להם, אבל זה המצב", אמרו שחקנים בקבוצה.

דן עזריה בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
עוד משחק, עוד פספוס. דן עזריה מתוסכל/דני מרון

ביום שלישי תפגוש הקבוצה את הפועל פתח תקוה, במשחק שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה של הקבוצה להתחיל סדרת ניצחונות כדי להשתחל לשישייה הראשונה. בית"ר ניצחה במשחק הליגה האחרון את הפועל תל אביב והיא תצטרך לנצח את הפועל פתח תקוה ואת הדרבי הירושלמי כדי לשנות את תמונת הסיכויים. על הנייר זה אפשרי, אך הסגל סחוט וגם אתמול שחקנים ירדו עם פציעות ולא ברור מי יהיה כשיר, כך שהשבוע גם יכולה להסתיים העונה של בית"ר והמסע לבריחה מהתחתית יכול לצאת לדרך.

בנוגע לרכש, יש מספר זרים שעדיין עומדים על הפרק והמועדון צריך לקבל החלטות לגביהם. כרגע נראה כי רק זר אחד יכול להגיע משום שטרזייה תומא לא הולך לשום מקום על אף הרצון לראות אותו עוזב בהשאלה. יעקב בריהון עדיין לא משוחרר מאשדוד ואיתמר שבירו הוא האופציה הישראלית הכי אטרקטיבית. נתניה רוצה לשחררו, אך מדובר בעסקה שבית"ר רק גיששה לגביה ונראה כי בימים הקרובים תתקבל ההחלטה הסופית בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully