וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מפיקה לקח מהאחרות: "לא להתחיל בגישת 'יהיה בסדר'"

27.1.2024 / 12:44

הירוקים ראו את קבוצות ליגת העל מתקשות ואף מופתעות בגביע, ודרוכים לפני כפר סבא: דגו "סומך על השחקנים". קורנו ישחק?

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

מכבי חיפה תשלים את הכנותיה למשחק מול הפועל כפר סבא בגביע המדינה מחר (ראשון, 20:30). בקבוצה מתלבטים האם לתת לפייר קורנו לשחק ולהעמיד אותו בסכנה למפגש עם הפועל באר שבע, שכן הוא סוחב ארבעה כרטיסים צהובים. בנוסף, ליאור רפאלוב ימשיך לקבל מנוחה כדי לא לסכנו. מי שיקבל דקות ראשונות ויערוך הופעת בכורה מחודשת במדים הירוקים הוא תומר חמד, שהצטרף ולא שותף בשני המשחקים הראשונים שבהם נכלל בסגל מאז שחזר לקדנציה נוספת במועדון מהכרמל. ליאור קאסה בתמונת ההרכב, כמו גם רמי גרשון, ואיתמר ניצן עשוי לפתוח בין הקורות.

מאמן הקבוצה מסאי דגו אמר לקראת המשחק: "בגביע המדינה אין משחקים קלים והתוצאות ביומיים האחרונים הוכיחו את זה. חשוב שנגיע דרוכים ומוכנים ואני בטוח וסומך על השחקנים שלי, שיגיעו עם הגישה הנכונה וינצחו את המשחק".

הקשר גוני נאור הוסיף: "כבר במשחקים הראשונים של סיבוב ח' ראינו איך לכל קבוצות ליגת העל לא היה פשוט מול קבוצות מליגה לאומית וליגה א'. שתי קבוצות גם הודחו בבית. אנחנו נבוא מוכנים ומרוכזים, כי אין מקום לטעויות. חשוב מאוד לפתוח חזק את המשחק ולהכריע אותו כמה שיותר מהר ולא להתחיל את המשחק בגישה של 'יהיה בסדר'. אנחנו רוצים לעבור שלב".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
מכבי חיפה דרוכה. מסאי דגו/דני מרון

מכבי חיפה מעולם לא הפסידה להפועל כפר סבא בשבעת משחקי הגביע שנערכו ביניהן. האחרון היה במרץ 2012 והחיפאים ניצחו אז בתום דו-קרב פנדלים, אחרי 0:0. בליגה, האלופה המכהנת דווקא הפסידה בשניים משלושת המפגשים האחרונים, אבל זה היה בשנים 2020-21 לפני רצף התארים הפעיל של מכבי חיפה כשכפר סבא נשרה מאז בחזרה אל מעמקי הליגה הלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully