וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל ת"א: "ההחלטה להוציא את אוז'בולט מהסגל הזויה"

27.1.2024 / 6:57

הפועל תל אביב רוצה לקבל דמי העברה על החלוץ ולוחצת עליו לחתום במאת'רוול, אבל הוא לא מתלהב ובכלל רוצה לשחק נגד הפועל ירושלים. בינתיים גם השחקנים מתקוממים נגד המהלך: "לעלות למשחק גביע בלי החלוץ היחיד ששווה גולים? נקווה שלא נבכה על זה"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

ההחלטה של הפועל תל אביב להוציא את אלן אוז'בולט מהסגל למשחק הגביע הערב (שבת, 20:00) בטדי נגד הפועל ירושלים הכעיסה לא מעט אנשים במועדון, כולל שחקנים ואוהדים. בהפועל תל אביב רוצים להרוויח סכום מסוים על השחקן שיסיים חוזה בתום העונה ורוצים שיסכים להצעה ממאת'רוול הסקוטית, אבל אוז'בולט לא מתלהב בשלב זה ובודק אופציות נוספות. בכל מקרה, הוא יצטרך לקבל החלטה סופית בימים הקרובים.

אוז'בולט הסביר אתמול לשחקנים ואוהדים כי רצה לשחק במשחק וזאת החלטה של ההנהלה. "לשחק בלי אלן כשגם עומרי אלטמן בחוץ זאת החלטה הזויה", אמרו שחקנים במועדון. "בתקופה האחרונה אלן היחיד שמגיע למצבים, כל השחקנים בהלם מההחלטה הזאת, השבוע הוא דיבר באימון ואמר שחייבים לנצח ולהחזיר את הכבוד שלנו".

הפועל תל אביב הבקיעה בארבעת המשחקים האחרונים שלושה שערים ואוז'בולט אמנם לא חתום על אף אחד מהם, אבל היה מעורב בכל השלושה. למעשה, החלוץ הטבעי היחיד בסגל במצב כזה הוא ליעד רמות, כאשר שחקני התקפה אחרים כמו הישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה נמצאים בתקופה מקצועית רעה.

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. מאור אלקסלסי
בעל הבית השתגע? אוז'בולט/מאור אלקסלסי

המאמן בורחה למה, שגם כך נמצא על הקצה וסופג ביקורות חריפות מהאוהדים, מקבל את גזירות ההנהלה בלי להתנגד. "מאמן בעל שיעור קומה לא היה יכול לקבל הנחתה כזאת למשחק גביע. זה לא עוד משחק ליגה, יש הבדל בין הלגיטימיות להרוויח משהו על השחקן לבין לעלות למשחק גביע בלי החלוץ היחיד שכרגע שווה גולים. נקווה שלא נבכה על זה אחרי המשחק".

לאחר שבעה משחקים ללא ניצחון בליגה בהם צברה שתי נקודות בלבד, הפועל תל אביב רוצה לשמור את עצמה בתמונת הגביע ולעבור את קבוצתו של זיו אריה הערב בטדי. אלטמן ורודריגס הפצועים ייעדרו, כמובן גם אוז'בולט. בורחה למה לא תירגל הרכב, אך ייתכן שליעד רמות יפתח כאחד משני שחקני החלק הקדמי, כאשר גם עומר סניור עשוי לקבל קרדיט מחודש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
לא חושש להתעמת עם הפורעים. דייויד מינצברג/דני מרון

מנגד, הודעתו של דייויד מינצברג אתמול כנגד קומץ האוהדים הפורעים שהגיעו לאימונים ברביעי ובשישי, היא בשורה בהפועל תל אביב לאחר שנים שההנהלה הקודמת נמנעה מעימות אל מול אותם אוהדים. מינצברג מבין שעסק רציני לא יכול להתנהל לפי גחמות הקומץ, ומבין גם את הנזקים הנגרמים מהתנהלותם במשחקים, ודורש מהם להזדהות. העובדה שהבעלים לא חושש ונכנס לאירוע זאת אולי הבשורה הטובה ביותר שיכולה לצאת מהפועל תל אביב בעונה הזאת. יש דברים שחייבים להיפסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully