וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינצברג דורש מהאוהדים הפורעים להזדהות: "הם יישאו באחריות"

26.1.2024 / 18:00

אחרי שאימון הפועל תל אביב הופסק בשל התפרעות אוהדים, אחד הבעלים שלח מסר עם מכתב פתוח לקהל: "מחאות כאלו לא עזרו למועדון להצליח בעשור האחרון, ואין סיבה לחשוב שהן יצליחו כעת"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

שוב בלאגן בהפועל תל אביב. אחרי שאימון הקבוצה לקראת משחק הגביע נגד הפועל ירושלים בשבת הופסק בשל התפרעות אוהדים שהשליכו זיקוקים וקיללו את בורחה למה וחן סול, דייויד מינצברג פנה לאוהדים במכתב פתוח, עם מסר ברור: תזדהו, או שתשלמו מחיר כבד.

"הפגיעה במתקן האימונים שלנו - והכסף שאנו נאלצים להוציא כעת על חיזוק מערך אבטחה וחקירת המקרים, מוסיפים להתחייבויות הכספיות של המועדון ומאלצות אותנו לחסוך בהוצאות בתחומים אחרים", כתב מינצברג, אחד מבעלי הקבוצה. "פעולות אלו אינן מספקות מוטיבציה, רק הסחת דעת והפרעה. הן לא עזרו למועדון להשיג הצלחה במהלך 10 השנים האחרונות, ואין סיבה לחשוב שהן יצליחו כעת. חשוב מכך, הפעולות מזיקות ולא מכבדות את השחקנים, המאמנים ואנשי הצוות, וגם את רוב האוהדים שאינם תומכים בהתנהגות זו".

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
שוב לא שקט. מינצברג/דני מרון

המכתב המלא של מינצברג

"אני רוצה להודות לכל מי שקיבל את פני אחי מייקל ואני, בביקורנו בישראל. זה היה ביקור מאוד משמעותי עבור שנינו. נמשיך לתמוך במועדון מחו"ל ומקווים לחזור לישראל בקרוב מאוד.

אנו רוצים להביע שוב את תנחומינו למשפחות הקורבנות של מלחמת חרבות ברזל, לרבות בני המשפחות שפגשנו במהלך האימון הפתוח ביום חמישי. הסיפורים והזיכרונות ששיתפתם איתנו נגעו מאוד ללבנו. המועדון כאן למענכם וימשיך לתמוך בכם לעד.

כשהיינו בישראל שוחחנו עם אנשים אמיצים, אשר שירתו לאחרונה או משרתים כיום כחיילים. תודה על כל מה שאתם עושים כדי לשמור על הביטחון של כולם. אנחנו יודעים שבלעדיכם, הביקור שלנו, הכדורגל ודברים רבים אחרים, לא היו אפשריים.

לצערי הרב, ביום רביעי ושישי הגיעו קבוצות קטנות של אנשים למתקן האימונים ושיבשו את אימוני הקבוצה. זאת לאחר שגם נזרקו אבוקות על המגרש בשני המשחקים האחרונים שלנו.

המעשים הללו פוגעים במועדון.

הפגיעה במתקן האימונים שלנו - והכסף שאנו נאלצים להוציא כעת על חיזוק מערך אבטחה וחקירת המקרים, מוסיפים להתחייבויות הכספיות של המועדון ומאלצות אותנו לחסוך בהוצאות בתחומים אחרים.

זריקת אבוקות על המגרש במהלך משחקים עלולה להוביל לעונשים כספיים, הרחקות ממשחקי חוץ, הרחקות/מעצרים, ואפילו הפחתת נקודות.

פעולות אלו אינן מספקות מוטיבציה, רק הסחת דעת והפרעה. הן לא עזרו למועדון להשיג הצלחה במהלך 10 השנים האחרונות, ואין סיבה לחשוב שהן יצליחו כעת. חשוב מכך, הפעולות מזיקות ולא מכבדות את השחקנים, המאמנים ואנשי הצוות, וגם את רוב האוהדים שאינם תומכים בהתנהגות זו.

אנחנו מבינים שזה עשוי להיות קשה לזכור תמיד את התמונה הגדולה, ואנחנו יודעים שאלו זמנים קשים ומלחיצים. לאור זאת, אנו מבקשים מהאנשים שביצעו את המעשים הללו לפנות לראש מערך קשרי האוהדים, שביט אלימלך - ולהזדהות, כדי שנוכל למצוא פתרון ביחד.

אם זה לא יקרה, ניאלץ להשקיע משאבים נוספים בזיהוי אותם אנשים והם יישאו באחריות. אם זה לא יצליח, ייתכן שנאלץ לנקוט בצעדים נוספים כדי למנוע תקריות נוספות שיסיטו משאבים מהמועדון ויפגעו בחוויית האוהדים.

לאחרונה ערכנו פורום אוהדים וגם מונה ראש מערך קשרי אוהדים (שביט אלימלך) במטרה לחזק את הקשר עם הקהל ולתת לאוהדים אפשרות לקשר ישיר עם המועדון. קיבלנו משוב נהדר דרך התוכניות הללו מאוהדים רבים וזה נותן לנו עוד מוטיבציה להמשיך בדרך הזו.

לתת פידבק, שלילי או חיובי; זה מקובל. ביקורת מקובלת. אלימות, הטרדה ו-ונדליזם, לא. כשזה קורה זה פוגע בקבוצה, פוגע בשחקנים ופוגע במשמעות ובערכים החשובים שהפועל תל אביב מושתתת עליהם, וזה חשוב עכשיו, יותר מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully