וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתוסכלת ומלינה על המגרש: "משטח בלתי אפשרי לכדורגל"

26.1.2024 / 8:48

החיפאים הזדקקו לפנדלים כדי לגבור על עירוני אשדוד בגביע: "כשראיתי את המגרש, אמרתי שהדבר היחיד שחשוב הוא לעבור"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

הרבה לחץ השתחרר בהפועל חיפה אחרי ההפעלה לשמינית גמר גביע המדינה. בקבוצה התקשו מאוד מול עירוני אשדוד מהליגה השלישית אך בסופו של דבר הצליחו לעלות לשלב הבא אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה. בחיפה באופן טבעי היו מאוכזבים מאוד היכולת אך גם הלינו על משטח הדשא הסינטטי שהיה במצב רע מאוד. "בלתי אפשרי לשחק כדורגל על משטח כזה", אמר שחקן בקבוצה, "מהרגע שראיתי את המגרש אמרתי שהדבר היחיד שחשוב זה שנעבור שלב".

כעת בקבוצה ימשיכו בהכנות להמשך הליגה כשבמועדון מאמינים ששחקן הרכש הבלארוסי דמיטרי אנטילבסקי יחזק משמעותית את החלק הקדמי. "אנחנו צריכים כל שחקן טוב שיצטרף", אמר גורם במועדון "גם אתמול ראינו שאין עומק כדי לעשות רוטציות וחשוב גם להרים את היכולת של השחקנים כשהם יודעים שיש תחרות". בקבוצה רוצים עדיין להתחזק בקשר אחורי.

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה חוגג שער. לירון מולדובן
"במצב הדשא הזה, העיקר היה לעבור". בוגנים/לירון מולדובן

בעניין אחר, במועדון קיבלו את התביעה של המנכ"ל לשעבר אורן שטרלינג והבהירו שיגישו תביעה נגדית. בהתייחסות המועדון לתביעה שהגיש אורן שטרלינג נכתב: "מועדון כדורגל הפועלחיפה מצר על התביעה שהיא בחלקה האחד שקרית ובחלקה האחר חסרת שחר וכל כולה מעשה של כפיות טובה. למועדון טענות קשות נגד מר שטרלינג אשר תפורטנה בתביעה הנגדית שתוגש על ידה יחד עם כתב ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully