וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן ז'ילואז פנתה למכבי חיפה: רוצים לרכוש את חלאילי מיידית

24.1.2024 / 12:08

מוליכת הליגה הבלגית פנתה לירוקים בניסיון לצרף את שחקן הכנף כבר בחלון הנוכחי. מכבי חיפה מסרבת, הבלגים נחושים לצרפו ועשויים להעלות את ההצעה. במסגרת החוזה החדש של השחקן עם מכבי חיפה, משפחתו אמורה לקבל אחוזים מהמכירה

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

האם מכבי חיפה בדרך לאבד את אחד הנכסים הכי חשובים שלה? אוניון סן ז'ילואז, מוליכת הטבלה בליגה הבלגית, פנתה לירוקים באופן רשמי במטרה לרכוש את ענאן חלאילי מיידית.

בחיפה בשלב זה מסרבים לפנייה ממוליכת הליגה הבלגית, והבהירו לשחקן שהם לא מתכוונים לשחררו כבר עתה. יחד עם זאת הבלגים נחושים לצרף את שחקן ההתקפה המבטיח, וההערכה שיגישו הצעה רשמית גבוהה יותר כדי לנסות ולשכנע את הירוקים.

רק בחודש דצמבר האחרון חלאילי האריך חוזה במכבי חיפה, עד 2027, הארכת חוזה שהגיעה אחרי לא מעט חששות על רקע העניין שעורר בקבוצות מאירופה וסעיף השחרור הנמוך שלו. שחקן הכנף המוכשר החזיק בחוזהו הקודם בסעיף שחרור של 1.5 מיליון יורו בקיץ 2024 - אבל הסכום בסעיף השחרור גדל באופן משמעותי בחוזה החדש - ל-4 מיליון יורו - והוא נכנס לתוקף רק בקיץ 2025. כלומר, כרגע אין לשחקן סכום שחרור רלוונטי שנקוב בחוזהו. כמו כן, במכירה עתידית המשפחה אמורה לקבל אחוזים מסכום העסקה.

שחקן הכנף בן ה-19, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, נמצא בעיצומה של עונת פריצה מטאורית, אחרי שבלט במדי הנבחרת הצעירה באליפות אירופה, ועוד קודם לכן הראה ניצוצות במונדיאליטו עם נבחרת הנוער. בנובמבר אשתקד ערך חלאילי את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת.

חלאילי ערך העונה 18 הופעות במדי מכבי חיפה במהלכן כבש ארבעה שערים ובישל שניים.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
בדרך לבלגיה? חלאילי/דני מרון

סן ז'ילואז סיימה את העונה החולפת כסגנית האלופה בבלגיה, ומשתתפת העונה בליגה האירופית. העונה היא מוליכה את הטבלה אחרי 21 מחזורים, ונראית בדרך הבטוחה לאליפות עם יתרון של 8 נקודות על אנדרלכט בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully