וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שתקף את חיים לוינסון נחקר באזהרה והורחק מהמגרשים

24.1.2024 / 8:45

מח"ש הודיעה כי השוטר שתועד מכה את העיתונאי במשחק של הפועל ירושלים, חשוד בתקיפה. לפי שעה, הוא הורחק מהמגרשים לשבועיים בלבד

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

התפתחות בפרשת תקיפתו של העיתונאי חיים לוינסון במשחקה של הפועל ירושלים. כזכור, בסוף השבוע האחרון הגיע לוינסון למשחק בין קבוצתו האהודה לבין הפועל באר שבע באצטדיון טדי, ונקלע לעימות אלים.

היום (רביעי) הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) כי השוטר שתועד מכה אוהדים ופוגע בלוינסון, נחקר באזהרה בחשד לתקיפת אזרח. בסיום החקירה הורחק השוטר מפעילות במגרשי הכדורגל למשך שבועיים בלבד, אולם על פי הודעת מח"ש, החקירה נמשכת.

הציוץ המדובר של לוינסון

כך תיאר לוינסון את השתלשלות העניינים. "מגיע לטדי באיחור מפגוש את העיתונות. רואה שוטר משתולל על אזרחי משתולל ומרביץ", כתב ברשת החברתית X והעלה סרטון מהאירוע, "תראו אותו קירח באמצע נותן אגרופים. מצלם אותו, קופץ עליי, חונק אותי שלא יכולתי לנשום. לקח לי את המשקפיים והטיח אותם בשער. שבר את המשקפיים והעדשות (יש לי צילנדר) בשווי 2000 שקל. באתי לראות כדורגל".

גם הפועל ירושלים מתחה ביקורת על התנהלותה של המשטרה ומסרה בתגובה לתקרית: "במהלך המחצית הראשונה של המשחק בטדי, נכנסו שוטרים ליציע אוהדי הפועל ירושלים. הטענה: סיגריה שהודלקה. התגובה: אלימות מופרעת של שומרי החוק. אוהדים שרק רוצים ליהנות מכדורגל חוטפים מכות, גם חיילים שחזרו מחודשים במלחמה. מהומת אלוהים מתמשכת. הרשת מוצפת בתיעודים. משטרת ישראל, השתגעתם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully